ilk üyelik, ilk kask, ilk motor; ama son değil :)

Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhabalar. İst.dan Gökhan ben. uzun zamandır içimde olan motosiklet aşkımı para ile birleştirip 40 gün önce bir adet Honda cbr 125 ile evlendim. :) Öyle bir tutku ki bu benim için, motoru aldıktan sonra kullanmasını öğrendim. yakın bir zamanda da ehliyetim geliyor İnşallah.

Anlayacağınız çok sabırsız birisiyim. :) diyeceğim şudur ki Honda cbr 125'imi Yamaha FZ6 Fazer ile değiştirmeyi düşünüyorum. kendime güveniyorum. benim için tek sorun benzin. cbr 125 şu an 1 km.de 10 Kr. yakıyor. FZ6 Fazer ortalama ne kadar yakar acaba?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne Çabuk Bıktın Karından :) Bence Acele Etme, Biraz Daha Kullan Cbr ını ;)
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşbulduk. sağolsun. :) insanoğlu, doymuyor işte. :) ya cidden bisiklet gibi geliyor artık. çok gezdim dolaştım. fazer güzel birşeye benziyor. tek korkum yaktığı benzin. fazer için km.de 30-35 kr. gibi rakamlar duydum. bu ürkütücü birşey.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
değiştir nevarki 15 beygirden 120kg bir mototrdan 100 beygir 200kg bir motora gecmek cok kolay zaten bir gün seninde bir yerde haberlerini okuruz artık fazerda alma rr al sen o ancapaklar seni cbr125 ten sonra hem cbr dan sonra fazer tarzın olamaz
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlısı. :)

fazerda alma rr al sen o ancapaklar seni cbr125 ten sonra hem cbr dan sonra fazer tarzın olamaz

evet cbr benim tarzım. ama sırf fazer alıcam diye cbf ilede başlayamazdım. cbf'te benim tarzım değil. bana yakışıklı ve güçlü bir motor lazım. içime sinicek. değişmek için illa 600 olması şart değil. fazer 250 olsa gözümü bile kırpmazdım, inan.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
keyif senin hayat senin bize laf düşmez devlet izin vermiş sende istedigin modeli cc yi al gerisi boş
 
Katılım
11 Tem 2009
Mesajlar
46
selam ,fazer kullanması çok zevkli motor ve özellikle 0-150 arası oldukça tatmin edici hızlanması var.tavsiye ederim ama illaki hız dürtüsü varsa içinde fazera geçip dikey geçişle ss aramak bence anlamlı olmaz.ben r6 kullanıyorum 1 aylık acemi kullanıcıym 2500 yol yaptım ve 100kmde 7.5 lt için ödemeksürekli can sıkıcı olmaya başladı,fazerda arkadasımda var oda 5.5 yakıyo yani geçiş sonrası o kadar önemliyse benzin 600lükler bence üzer
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
sadece hızlı gitme derim okadar biliyosun hızlı giden........125 lik le 600 lük makina aynı tepkileri vermez ..
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
değiştir nevarki 15 beygirden 120kg bir mototrdan 100 beygir 200kg bir motora gecmek cok kolay zaten bir gün seninde bir yerde haberlerini okuruz artık fazerda alma rr al sen o ancapaklar seni cbr125 ten sonra hem cbr dan sonra fazer tarzın olamaz

Tabi yahu.her motor büyüten patlıyor bi yerde.şu pskolojiyi geçin artık.kimsenin yeteneğini bilemeyiz.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
Tabi yahu.her motor büyüten patlıyor bi yerde.şu pskolojiyi geçin artık.kimsenin yeteneğini bilemeyiz.

:cat::cat::cat::cat::cat::cat:

yeter artik yaa ne bu bole buyuk aldin hemen patlarsin yahu yavas bi suru tanidigim var 600 le basliyip yillardir hala yasayan
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
ninja250 ile biraz daha tecrübe yapabilirsin dostum ya. illa olacak demiyorum ama Allah göstermesin kötü bişey olunca inan motorseverlerin hepsi üzülüyor.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Öncelikle hoş geldin aramıza :rendeer: motorunu alalı ne kadar oldu? Kaç km kullandın? Genelde ş.içimi yoksa uzun yoldamı kullandın? vede hiç daha önce fazer 600 veya cbr 600 yani ss tipi motosiklet kullandınmı? :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de senin gibi geçen sene cbf150 ile motorculuğa başlamıştım.Aynen senin gibi 1.5 ay sonra fazere geçicem diye tutturmuştum.Allah büyük bir türlü kısmet olmadı.Ben de önce cbf250 aldım , sonra gt250r aldım.Şimdi tekrar cbf150'ye döndüm.Ben 600 cc'ye geçmemek için inat ettim.Bir sene geçti hala daha da inadım devam ediyo.CBF150 kullanmaya devam ediyorum.İnşallah sende 600 cc'ye geçemezsin.Çünkü bu kadar kısa sürede fazere geçersen ilk yapacağın iş yakınlarınla helalleşmek olmalı.
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla bu kadarını tahmin etmiyordum. şaşırdım doğrusu. oldukça yoğun ve aktif bir forum sayfası. mükemmel. artık bende sizlerleyim. ilginize teşekkürler.


Merhaba ;
Aramıza hoşgelidin.Hem motorun hem kaskın hemde üyeliğin hayırlı olsun...:rendeer:

teşekkürler sayın kurs yetkilisi. konu başlığımdaki mesajı anlamışsınız. tebrikler
-----------------------

Tabi yahu.her motor büyüten patlıyor bi yerde.şu pskolojiyi geçin artık.kimsenin yeteneğini bilemeyiz.

:cat::cat::cat::cat::cat::cat:yeter artik yaa ne bu bole buyuk aldin hemen patlarsin yahu yavas bi suru tanidigim var 600 le basliyip yillardir hala yasayan

teşekkürler. kesinlikle size katılıyorum. 40 günlük motor tecrübem ile şunu söyleyebiliyorum ki; motor tecrübe, denge ve akıl işidir. Çok şükür kazam, belam yok. kendimede güveniyorum. teşekkürler.
-----------------------

ninja250 ile biraz daha tecrübe yapabilirsin dostum ya. illa olacak demiyorum ama Allah göstermesin kötü bişey olunca inan motorseverlerin hepsi üzülüyor.

hesap uymadı kardeşim. :) fazer değilde hysoung 250 olabilir bir ihtimal. bende üzülüyorum motor kazalarında ve 2006 yılında çok sevdiğim bir abimi kaybettim motor kazasında. kazada hiçbir suçu yoktu.
------------------------

Öncelikle hoş geldin aramıza :rendeer: motorunu alalı ne kadar oldu? Kaç km kullandın? Genelde ş.içimi yoksa uzun yoldamı kullandın? vede hiç daha önce fazer 600 veya cbr 600 yani ss tipi motosiklet

kullandınmı? :silent:
40 gün önce cbr 125 ile başladım. yaklaşım 2.500 km. kullandım. 700 km.si ş.dışı uzun yoldu. cbr 125 dışında hiçbir motor kullanmadım.
--------------------

bu kadar kısa sürede fazere geçersen ilk yapacağın iş yakınlarınla helalleşmek olmalı.

alnım açık... yolumda.. :)
-----------------------
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin.
şimdiden hayırlı olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst