- Katılım
- 12 Ağu 2009
- Mesajlar
- 488
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhabalar. İst.dan Gökhan ben. uzun zamandır içimde olan motosiklet aşkımı para ile birleştirip 40 gün önce bir adet Honda cbr 125 ile evlendim.
Öyle bir tutku ki bu benim için, motoru aldıktan sonra kullanmasını öğrendim. yakın bir zamanda da ehliyetim geliyor İnşallah.
Anlayacağınız çok sabırsız birisiyim.
diyeceğim şudur ki Honda cbr 125'imi Yamaha FZ6 Fazer ile değiştirmeyi düşünüyorum. kendime güveniyorum. benim için tek sorun benzin. cbr 125 şu an 1 km.de 10 Kr. yakıyor. FZ6 Fazer ortalama ne kadar yakar acaba?
Anlayacağınız çok sabırsız birisiyim.