- Katılım
- 25 Eyl 2010
- Mesajlar
- 100
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar ben Balıkesir'den Ziyaettin. 21 yaşındayım. 3 yıldır ehliyetim var 1 yıldır motosiklet kullanıyorum. Uzun zamandır üyeyim ama daha önce kendimi tanıttım mı tanıtmadım mı bilmiyorum :cherry:
İlk motorum çinli bir 100cc cup idi 2. el aldım 10 ay bindim 4bin km gezdim ve sattım. İkinci motorum ise Mondial Drift oldu. İlk motorumu alırken de hayalimde bu vardı ama maddi imkanlar yetmediği için cup aldım
Şimdi cup ımın üzerine para ekleyerek bunu alabildim işte ilk fotoğrafları 
Buda çinli ama eski motorumdan oldukça memnundum bundan daha fazla memnun kalacağımı düşünüyorum ilk izlenimlerime göre de verdiğim paranın hakkını kesinlikle aldım
İlk motorum çinli bir 100cc cup idi 2. el aldım 10 ay bindim 4bin km gezdim ve sattım. İkinci motorum ise Mondial Drift oldu. İlk motorumu alırken de hayalimde bu vardı ama maddi imkanlar yetmediği için cup aldım
Buda çinli ama eski motorumdan oldukça memnundum bundan daha fazla memnun kalacağımı düşünüyorum ilk izlenimlerime göre de verdiğim paranın hakkını kesinlikle aldım