ilk sevindirici haber geldi :) adim adim ybr ...

Katılım
30 May 2014
Mesajlar
32
Ehliyet sinavindan 86 puan aldim.cok mutluyum valla.adim adim YAMAHA YBR ESD 125 cc
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
138
Sevincini paylaşıyorum kardeşim :) inşallah motoruda sıkıntısız alırsın
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
32
Eyv arkadaslar valla cok heyecanladim bu mutlu haberi bozcaada da aldim bu gece icelim bariii :)
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
iç tabi soğuk buzlu bir yayık ayranı hak ettin :queen:

Afiyet olsun adım adım ybr :)
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
ben kaç aldığımı hatırlamıyorum ama(eşantiyon aldık e nin yanında) bende ilk motorumu aldığımda arkadaşım getirmişti eve bir kaç hafta ara sokaklarda sürdükten sonra rüyamda kaç kere supersport sürdüğümü tahmin bile edemezsin koruma ekipmanı mutlaka ve motoru alınca lütfen acele etme hayırlı olsun
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
32
Tesekkur ederim tavsiyeler icin bayramdan once ehliyeti cikartirsam super olur valla yetisirmi acaba A2+B bayramdan once ???
 
Katılım
29 Kas 2012
Mesajlar
99
Özcan1990 geyikliden selam :)
Hayırlı uğurlu olsun 26 plaka görürsen durdur bi ıslatalım :D
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
32
geyikli karsımda :D ben bozcaada dayım :) ooo varya cok mutluyuz vala.bakam bi direksıyon sınavı kaldı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst