- Katılım
- 18 Haz 2014
- Mesajlar
- 368
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar herkese iyi günler dilerim.Üniversite sınavı sebebiyle şu sıralar çok takılamasamda Haziran ayından beri forumda aktifim.Yaşadığım yer Bozüyük.Motosikletim 150 Mr Vulture.Yaklaşık 5 aydır beraberiz.Üni sınavına hazırlandığım için binmeye fırsat bulamıyorum, sadece ev okul dershane arası bu nedenle daha sadece 900km yol yaptım.1, 1.5 ay önce yağan kardan sonra motorumu garaja kaldırmıştım, yaklaşık 2 hafta öncede dahada sıcak bir yere çekip tekerlerin altına laminent koyup, akü bağlantılarını söküp, depoyu boşaltmıştım.Şimdi ailem umreye gitti, karlar yerden kalktı, hava güzel, sadece bugün rüzgarlı, 2 hafta içinde havanın iyi olduğu bir gün 45km uzaklıktaki vezirhana gitmeyi düşünüyorum, açıkçası daha çok ilk uzakyoluma (çok uzak olmasa da :mrgreen: ) çıkmak istiyorum.Şimdi 1 aydır yatan motorumu garajdan çıkarınca yola çıkmadan neler yapmalıyım ? Fikirlerinizi bekliyorum 
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------
Ayrıca bu linkteki ürünü almayı düşünüyorum.Forumda ilgili konu bulmadım, kullanan tanıdığı kullanan, fikri olan var mı ?
Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin, arada bir işe yarar konulara da cevap gelsin.
http://www.n11.com/prohel-termal-korumali-dizlik-P39372472
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------
Ayrıca bu linkteki ürünü almayı düşünüyorum.Forumda ilgili konu bulmadım, kullanan tanıdığı kullanan, fikri olan var mı ?
Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin, arada bir işe yarar konulara da cevap gelsin.
http://www.n11.com/prohel-termal-korumali-dizlik-P39372472