İlk Organızasyon ve Tatli Partısi Tüm Mt Davetlıdır

Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
aydemir bey valla gittigim her mekanda hanım aga gibi agırlanırım az biraz anlatsın abilerim şahitlerdir :mrgreen:

abim sen merak etme yaparız birseyler :mrgreen:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
sevmem mi yaaa en güzel fıstıların ezmesini hemde :queen: ama ben kendim eziyorum :queen: gürkan abi korkut çölde susuz kalsa su yok ona :queen:
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
18
Burası ne olmuş böyle bir şeyler ceviriyorsunuz anlıyamadım

hıııı bu arada AYDEMİR abi ile beraber geliyoruz...
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
abilerim fstık ezmesi yiyip naked motora biniceklermiş onu konusuoduk :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:01 ----------

aydıntaplı taa oralardan geliosun sen ne ısmarlıosun bana :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst