- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar Bu hafta xmax 250 abs alacağım sizce 1150 lira fazla para verip iron max modelini mi alsam karar veremedim
Motosikleti genelde işe gidiş gelişlerde(50km) kullanacağım . Fazla olmasa da eşim ile hafta sonu gezebilirim.
İlk motosikletim olacak başlangıç motoru olabileceğini okudum bir kaç yerde sizce uygun mudur ? (5 sene önce 6000km honda activa scooter kullanmışlığım var).
Artçım ve kendim için ekipman alacağım 4000 lira gibi bir bütçe ayırdım tavsiyelere açığım.
Üzerime ilk araç olacağından sigorta %90- 1000 lira üstü çıkacak.
Güvenlik için abus disk kilit + abus zincir + ve spy 5000 alarm taktırmayı düşünüyorum inşallah caydırıcı olur malum İstanbul da hırsızlık aldı başını gidiyor kapalı garaj'ım olmadığından apartman önüne zincirleyecegim.
İstanbul da önerebileceğiniz YAMAHA Bayi ve servisleri söylerseniz sevinirim.
Ehliyet için yarın randevum var sizce ehliyet kaç günde gelir ? sanırım geçici belge verecekler .
Kask için Gopro hero 4 black edition kameram var.Genelde kaskın soluna takılmasını öneriyorlar bende oraya takmayı düşünüyorum. Tavsiyelere açığım
Son olarak xmax e sırt dayamalı topcase taktırmayı düşünüyorum malum orjinal çanta ve demiri çok yüksek fiyatlar daha uygun bir topcase var mıdır ?
Şimdiden teşekkür ederim iyi forumlar..
Motosikleti genelde işe gidiş gelişlerde(50km) kullanacağım . Fazla olmasa da eşim ile hafta sonu gezebilirim.
İlk motosikletim olacak başlangıç motoru olabileceğini okudum bir kaç yerde sizce uygun mudur ? (5 sene önce 6000km honda activa scooter kullanmışlığım var).
Artçım ve kendim için ekipman alacağım 4000 lira gibi bir bütçe ayırdım tavsiyelere açığım.
Üzerime ilk araç olacağından sigorta %90- 1000 lira üstü çıkacak.
Güvenlik için abus disk kilit + abus zincir + ve spy 5000 alarm taktırmayı düşünüyorum inşallah caydırıcı olur malum İstanbul da hırsızlık aldı başını gidiyor kapalı garaj'ım olmadığından apartman önüne zincirleyecegim.
İstanbul da önerebileceğiniz YAMAHA Bayi ve servisleri söylerseniz sevinirim.
Ehliyet için yarın randevum var sizce ehliyet kaç günde gelir ? sanırım geçici belge verecekler .
Kask için Gopro hero 4 black edition kameram var.Genelde kaskın soluna takılmasını öneriyorlar bende oraya takmayı düşünüyorum. Tavsiyelere açığım
Son olarak xmax e sırt dayamalı topcase taktırmayı düşünüyorum malum orjinal çanta ve demiri çok yüksek fiyatlar daha uygun bir topcase var mıdır ?
Şimdiden teşekkür ederim iyi forumlar..