İlk Motorumu Alacağım Yardım Edermisiniz ?

Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
Merhaba Arkadaşlar İlk Motorumu alacağım ve bunun için 4000 lira kredi çekmeyi düşünüyorum 2 motor arasında kaldım hangini önerirsiniz ?

1.Mondial 125 MH Drift 2014 Model :3493 TL
2.Honda CBR 125 2006 Model : 2500 - 3000 TL

Sizce Hangi Motoru Almalıyım ?
 
Katılım
25 Ara 2013
Mesajlar
184
O dönem cbr ların cektıklerını başka hiç bir motor cekmemıstır emınım.
Drifti araştır derım,bu sıtede kullanıcılar baya memnun drıftten.
 
Katılım
1 Haz 2014
Mesajlar
60
Mondial yani çin malına kesinlikle HAYIR, Emre sen hiçbir zaman japon malından şaşma çin malı pişmanlıktır.Al eski olsun japon olsun sağlam olsun ordan yürü :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
bence sağlam adımlarla bu işe başla düşük cc li japon soooter olabilir biraz daha ekonomik olsun diyorsan tayvanlı da olabilir çinliden uzak dur uğraştırır yorar üzer.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
84
honda cb 125 ace olabilir peşin fiyatı 3300 tl çok şekil ( caf caf lı ) bir şey değil ama honda sonuçta size çok fazla sorun çıkarmaz hatta hiç çıkarmaz diye düşünüyorum yakıtıta çok azdır 4000 den kalan tutarıda ekipmanlar için kullanabilirsiniz. bence ikinci el bakmayın derim ilk motorunuzmuş yaşayacağınız en ufak bir sorun motosikletten soğumanıza sebep olabilir.
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
arkadaşlar motor konusunda pek bilgim yok ilk motorumu alacağım 2006 model cbr alınmaz mı ? mondial 125 mh drift mi almalıyım ?
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
illa vitesli olacaksa ugurbahceli arkadaşın örneği çok mantıklı 9 yaşında genelde apaçilik yapılan motordan :) sana hayır gelmez.
 
Katılım
19 Şub 2014
Mesajlar
312
racing görünümlü bir motosiklet ve 2006 model heleki egzozuda açıksa çalıştır geç arkasına dinle derim krankından tut subaplarına kadar şangırdıyor birçoğu sanki senfoni orkestrası servise götürsen adam mavi ekran verir
ama gel sorki satıcıya 15 000 de dir daha makina garajdan çıkmaz alır almazda 3 sene yatmıştır zaten
ne çok kinlenmişim cbr 125 e yazın bi elemana baktıydık bikaçtane daha yanına gitmeden neleri çıktı makinaların
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
peki o zaman mondial 125 mh drifti almayı düşünüyordum arasında kalmıştım yorumlarınıza bakılırsa tavsiye etmiyosunuz cbr 125 2006 modelini :) o zaman tek seçenek mondial
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
sana bir abi tavsiyesi ,alacağın motor iyi bir motor olmalı,4000tl bir paraya hele hele bu kış aylarında iyi bir motor bula bilirsin,motorların görünüşüne pek bakma,bakma derken elbette görünüm önemli ama sağlamlık daha önemli,sorun çıkarmaması daha önemli,şimdi sen 125cc lik bir motor alacaksın 1-2 sene sonra omotor sana yetmeyecek,daha büyüğünü almak isteyeceksin,onun için iyi ve kaliteli bir motor al,mesela 250 cc lik bir çin malı motor alacağına 150cc lik bir japon motoru al,sana küçük bir ip ucu : şöyle etrafına bir bak en çok motoru kimler kullanıyor yağmurda ,yazda ,kışta kimler ençok motora piniyor tabiki kuryeler peki kuryelere omotorları alan şirketler veye ticaret erbabı kişiler neden japon motrunu tercih ediyorlar,sorun çıkartmıyorlar da ondan,ben cbf 150 kullanıyorum 2012 yılından beri ,motorum şu anda 44 000 km civarına geldi,bu güne kadar hiç sorun çıkartmadı,istersen benim gezilerime baka bilirsin -HAYAT GEZİNCE GÜZEL- nerlere gitmişim nerelere,ben cbf150 kullanıyorum ama sen ybr 125 de ala bilirsin,bu motorlar az yakar çok kaçar,yakıtları azdır,ömrü uzundur ve cefakar dırlar,benden sana bir abi tavsiyesi,sağlıcakla kal,saygılar...
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
58
selam arkadaşlar o paralara ikinci el tvs apachelere bir bak derim biraz araştır ( tvs apache kullanıcıları )sayfasından herkes memnun hint malıdır ve japonları hiç aratmaz
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Bunlar baslangıç motorudur uzun soluklu düşünme sehir icine bile yetmiyor

Yatırım yapacaksan 250 cc ye yatırım yap

Düşük cc nin karşılığı gereksiz yere benzin tuketimi sigorta masrafı bandrol borcu yağı bakımıdır yaz bunu kenarıya :cat:

Az yakar çok kaçar mantığıda kafanı karıştırmasın kaplumbaga gibi gidersen az yakar çevre yolunda sehir dışında 80-90 bisiklet hızı gibi kalacak genelde son gaz gidecen o bile yetmiyecek birde o zaman bak ne yaktığına 80 le giderken zaten devir 6.000 devir civarlarında olacak düşük cc icin o hıza göre yuksek bir devir aralığıdır

Şöyle bir biraj yapayım dersin virajlarda istedigini vermez torku hissedemessin sollamalarda moralin bozulur yokuşlarda zaten yüz ifaden degisir :queen: sıfıra gerek yok 2 el bi sey al seneye zaten yüsüna bakmıyacan bu düşük cc lerin ne oldugunu coktan anlamış olacan
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Bunlar baslangıç motorudur uzun soluklu düşünme sehir icine bile yetmiyor

Yatırım yapacaksan 250 cc ye yatırım yap

Düşük cc nin karşılığı gereksiz yere benzin tuketimi sigorta masrafı bandrol borcu yağı bakımıdır yaz bunu kenarıya :cat:

Az yakar çok kaçar mantığıda kafanı karıştırmasın kaplumbaga gibi gidersen az yakar çevre yolunda sehir dışında 80-90 bisiklet hızı gibi kalacak genelde son gaz gidecen o bile yetmiyecek birde o zaman bak ne yaktığına 80 le giderken zaten devir 6.000 devir civarlarında olacak düşük cc icin o hıza göre yuksek bir devir aralığıdır

Şöyle bir biraj yapayım dersin virajlarda istedigini vermez torku hissedemessin sollamalarda moralin bozulur yokuşlarda zaten yüz ifaden degisir :queen: sıfıra gerek yok 2 el bi sey al seneye zaten yüsüna bakmıyacan bu düşük cc lerin ne oldugunu coktan anlamış olacan

Merhaba.
Düşük cc gereksiz yere benzin tüketimi derken neyi kastettiniz?
Şehir içi hız limiti 50 iken,80-90 gibi hızlara bisiklet hızı demeniz ne derece mantıklı? Ayrıca şehir içinde 80-90 ile gitmeyipte kaçla gitmeyi planlıyorsunuz? Ayrıca benim motorum çok rahat 110+ görebiliyor. Demek ki diğer 125 cc lerde görebilir.
Acemi olduğum için ilk motor olarak 125cc olan PCX 'i aldım. Yokuşlarda 2 kişi,full bagaj bana mısın demeden yardırıyorum. Siz nasıl bir yokuşa denk geldiniz?
51 TL vererek 6 aylık vergi ödüyorum. Senede 100 yapar hadi zamlarla 115 tl diyelim. Söyler misiniz bugün bir yemeğe çıktığınızda orta halli bir restaurantta kaç para hesap ödüyorsunuz? Veya bir metrobüs bileti ne kadar?
Benzin olayına gelince. Alalı 3 haftadan fazla oldu. Her gün gezip,dolaşıyorum. Kilometre sayacı şu an tam 410. Benim aldığım benzin 60 TL. Şu anda deponun yarısı dolu.Sizce bu rakamlar ele alındığında aldığım benzin masraf mı,tasarruf mu?
He bir de unutmadan. Konya da işler nasıl yürür bilmiyorum ama İstanbul ve Antalya'da max 1 km de bir trafik ışığı var. (Şehir içi) Yani öyle tulumla 1000RR ile coşabileceğiniz bir ortam yok. Sizi aydınlatayımda insanlarıda yanlış bilgilendirmeyin :)
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Merhaba.
Düşük cc gereksiz yere benzin tüketimi derken neyi kastettiniz?
Şehir içi hız limiti 50 iken,80-90 gibi hızlara bisiklet hızı demeniz ne derece mantıklı? Ayrıca şehir içinde 80-90 ile gitmeyipte kaçla gitmeyi planlıyorsunuz? Ayrıca benim motorum çok rahat 110+ görebiliyor. Demek ki diğer 125 cc lerde görebilir.
Acemi olduğum için ilk motor olarak 125cc olan PCX 'i aldım. Yokuşlarda 2 kişi,full bagaj bana mısın demeden yardırıyorum. Siz nasıl bir yokuşa denk geldiniz?
51 TL vererek 6 aylık vergi ödüyorum. Senede 100 yapar hadi zamlarla 115 tl diyelim. Söyler misiniz bugün bir yemeğe çıktığınızda orta halli bir restaurantta kaç para hesap ödüyorsunuz? Veya bir metrobüs bileti ne kadar?
Benzin olayına gelince. Alalı 3 haftadan fazla oldu. Her gün gezip,dolaşıyorum. Kilometre sayacı şu an tam 410. Benim aldığım benzin 60 TL. Şu anda deponun yarısı dolu.Sizce bu rakamlar ele alındığında aldığım benzin masraf mı,tasarruf mu?
He bir de unutmadan. Konya da işler nasıl yürür bilmiyorum ama İstanbul ve Antalya'da max 1 km de bir trafik ışığı var. (Şehir içi) Yani öyle tulumla 1000RR ile coşabileceğiniz bir ortam yok. Sizi aydınlatayımda insanlarıda yanlış bilgilendirmeyin :)

Daha motorunu alalı 1 ay olmadı sen şu an memnunsan sorun yok zamanla anlarsın ne demek istedigimi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst