sana bir abi tavsiyesi ,alacağın motor iyi bir motor olmalı,4000tl bir paraya hele hele bu kış aylarında iyi bir motor bula bilirsin,motorların görünüşüne pek bakma,bakma derken elbette görünüm önemli ama sağlamlık daha önemli,sorun çıkarmaması daha önemli,şimdi sen 125cc lik bir motor alacaksın 1-2 sene sonra omotor sana yetmeyecek,daha büyüğünü almak isteyeceksin,onun için iyi ve kaliteli bir motor al,mesela 250 cc lik bir çin malı motor alacağına 150cc lik bir japon motoru al,sana küçük bir ip ucu : şöyle etrafına bir bak en çok motoru kimler kullanıyor yağmurda ,yazda ,kışta kimler ençok motora piniyor tabiki kuryeler peki kuryelere omotorları alan şirketler veye ticaret erbabı kişiler neden japon motrunu tercih ediyorlar,sorun çıkartmıyorlar da ondan,ben cbf 150 kullanıyorum 2012 yılından beri ,motorum şu anda 44 000 km civarına geldi,bu güne kadar hiç sorun çıkartmadı,istersen benim gezilerime baka bilirsin -HAYAT GEZİNCE GÜZEL- nerlere gitmişim nerelere,ben cbf150 kullanıyorum ama sen ybr 125 de ala bilirsin,bu motorlar az yakar çok kaçar,yakıtları azdır,ömrü uzundur ve cefakar dırlar,benden sana bir abi tavsiyesi,sağlıcakla kal,saygılar...