geçmiş olsun. herkes düşebilir, önemli olan düştükten sonra neden düştüm sorusunun yanıtını biliyor olmak ve aynı hatayı bir daha yapmamaktır...
ben de acemilikten dolayı düştüm aniden direksiyonu kırıp ön frene asılmıştım, ertesi gün benzer bir olay oldu aynı hareketi yapmadım ki yapsaydım birinciden çok daha tehlikeli olacaktı...
tekrar geçmiş olsun.