ilk motorumla ilk gezimde ilk kazamı yaptım

Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Geçmiş olsun dostum. :rendeer: Yağmurlu havalarda +10 dikkat ;)
Ben de bugün yine motorumla gezmeye çıktım. Ben iyileşemeyeceğim bu gidişle. :queen:
 
Katılım
26 Ağu 2004
Mesajlar
53
Geçmiş olsun arkadaşım ama motorcu olupda düşmeyen yoktur aramızda Allah büyük kazalardan esirgesin diyelim
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
111
geçmiş olsun. herkes düşebilir, önemli olan düştükten sonra neden düştüm sorusunun yanıtını biliyor olmak ve aynı hatayı bir daha yapmamaktır...
ben de acemilikten dolayı düştüm aniden direksiyonu kırıp ön frene asılmıştım, ertesi gün benzer bir olay oldu aynı hareketi yapmadım ki yapsaydım birinciden çok daha tehlikeli olacaktı...
tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun kardeşler.allah beterinden korusun :rendeer: bu arada ben de motorumu ilk aldığım gün sanayiden otoyolu kullanarak 5km.ilerdeki dükkanıma geleceğim.(bu arada hayatımda ilk kez 5 vites 250cc bi motor kullanıom :queen: :queen: ).dükkana yakın bi yerde kırmızı ışıkta beklerken motor stop etti;arkamda belediye otobüsü gocaaaa bişey ulan ne korktum ite ite kaldırıma çıktım;sonra sorunu buldum;benzin kelebeğini açmamış sanayiden oraya kadar öle gelmişim :queen: :queen: :queen: kaldırımda motoru çalıştırıp az ilerden kaldırımın yatay yerinden tekrar yola çıkıcam;anaaaaa ilerde bi basamak varmış acemilikle bi ön fren sıkmışım 3 metre felan motor sürüklendi kaldırımda :queen: :queen: ama ben motor jayınca atladım tabii hehehehe :queen: :queen: ama motorda inanırmısınız 1 çizik olmadı çünkü motorun arka fren ayaklığı var ya topuğumuzu bastığımız oranın üstünde kaymış motor :queen: :queen: daha buna benzemez ne kazalar geçirdim yawww 3 ay içinde.ama hiç bi zaman korkmadım korkmayacağım.motorumu ve yaşamayı seviorum :flower: :flower: allah cümlemizi bundan beter kazalardan korusun... :rendeer: tekrar çok geçmiş olsun kardeşim.yani anlatmak istediğim bunlar normal şeyler yaww :thumleft: :thumleft:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
geçmiş olsun sende bişey yoktur umarım. sağlıklı günler dileğiyle :rendeer: :salut:
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
geçmişy olsun, ilk gezinde kaza yapman biraz üzücü olmuş ama pes etmek yokk.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
geçmiş olsun aslında kazayı ilk gezide yapman ve hafif sıyrıklarla atlatman baya büyük şans olmuş geçmiş olsun bundan sonra daha dikkatli olman dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
344
geçmiş olsun dostum ucuz atlatmışsın allah beterinden korusun dikkatli ve yavaş kullanmanı tavsiye ederim ayrıca hava yağışlıysa daha yavaş + dikkatli kullanmayı dene :cat:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Güle güle kullan, daha nice gezilere, geçmiş olsun...
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
128
Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim insanın sizler gibi dostları olduktan sonra başka neye ihtiyacı olurki :thumleft: hepinize çok teşekkür ederim :cat:

Bu arada bugün 50 km kadar yol yaptım kaza yok :cherry:
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Nice 50 km. ler umarım bundan sonra hiç yapmazsın .. aman dikkat .. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst