İlk motoruma sonunda kavuştum.

Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
img20140303170244.jpg


Arkadaşlar merhaba. Çokkk uzun yıllardır istediğim ve özlemle olmasını beklediğim dileğime sonunda kavuştum. Şimdilik ufakta olsa (Benim için gayet yeterli) gönlüme göre bir motosiklet alabildim sonunda.
Allah isteyip te alamayan, ya da daha iyisini isteyen tüm arkadaşlarıma, kardeşlerime daha iyisini versin inşallah.
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
302
Hocam hayırlı olsun Allah güle güle kullanmayı nasip etsin.En beğendiğim renk. 0 mı aldınız?
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Hayırlı olsun , sağlam kaliteli bir motor almışsın :cat: Kazasız belasız sürmen dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
450
hayırlı ugurlu olsun kerdes allah kaza beladan muhafaza etsin seni ve bizleri
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
323
Görür görmez nabzım yükseldi. :queen:5 gün sonra aynı renk ve modelini ben de alıyorum.:flower: Güle güle kullan, kazasız ve keyifli sürüşler dilerim. :cat:
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Hayırlı olsun , sağlam kaliteli bir motor almışsın :cat: Kazasız belasız sürmen dileğiyle :rendeer:
Çok sağolun. Herkes dediğiniz gibi 'sağlam ve kalitelidir' diye övdüğünden bende tercihimi bu yönde yaptım.
İnşallah dedikleri gibidir:)
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Çok güzel duruyor :)
Allah hayırlı uğurlu etsin, tekerine taş değmesin :)
Şimdi gıcır gıcır, sıfır plastik kokuyordur o mis gibi :)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Görür görmez nabzım yükseldi. :queen:5 gün sonra aynı renk ve modelini ben de alıyorum.:flower: Güle güle kullan, kazasız ve keyifli sürüşler dilerim. :cat:

Çok teşekkürler.
İnşallah en kısa sürede sizde motosikletinize kavuşursunuz.

Arkadaşlar birde malum iş sadece motosiklet almakla kalmıyor. Bunun birde eğitim ve ekipman boyutu var. Nasip olursa nisan ayında oğlumla beraber Honda seviye 1 eğitimine katılmak istiyorum. Ekipman olarak şimdilik sadece kask alabildim. En kısa sürede mont, eldiven,kilit ve bellik korumaya ihtiyacım var.
Mont olarak 200-300 TL. civarı bir bütçem var. Her ne kadar '4 mevsimlik mont olmaz.' deseler de az da olsa kışında idare edebilecek bir mont almak istiyorum. Prohel, prosev ve Venom montların fiyatları uygun gibi görünüyor.Kullanan arkadaşlardan tavsiye alabilirim. Son olarak öne disk kilidi, arkaya da zincir halka veya çelik halat kilit almayı düşünüyorum.Sizce zincir mi daha iyi, yoksa çelik halat mı?
Şimdiden yardımcı olan, olamayan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:03 ----------

Çok güzel duruyor :)
Allah hayırlı uğurlu etsin, tekerine taş değmesin :)
Şimdi gıcır gıcır, sıfır plastik kokuyordur o mis gibi :)

Çok sağolun.
Allah günah yazmasın ama bendeki de şans doğrusu. Aylardır havalar çok güzel gidiyordu,ben tam motor aldım, başladı yağmurlar:)Henüz doğru dürüst binemedim bile.Neyse memleketin yağmura ihtiyacı var.Ben bunca sene bekledim, biraz daha beklesem hiç sorun olmaz.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst