İlk MOTORUM .

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Hakikaten ilk defa motosiklet kullanıyorum sanki. ( son dakika aksiliği olmazsa kaporrası verildi )
Üyeliğim sürecinde onlarca motorum oldu belki ama bunun kadar hevelsi ve heyecanlı olmadı hiçbirisi.
Büyük bir aksilik çıkmazsa bundan sonrası yol arkadaşım budur.
Herkesin gönlündeki modele kavuşması dileklerimle .
İlk defa bir motorumu sizlerle paylaşma ihtiyacı duydum :) hevesimi kırmayın lütfen :p
img2013051500239.jpg
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Hayırlı olsun hocam destansı bir motor almışın.kasasız belasız sürüşler..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Ne yaptın Eyüp sen?o paraya araba alınır.:) :) :)

Bu motorun hevesini kursağında bırakacak adam tanımıyorum.

Güle güle,seni en mutlu ettiği şekilde kullanmanı dilerim.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
Maşallah, Allah kazadan beladan korusun. Motorunuzla keyfiniz ve heyecanınız daim olsun inşallah.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Şehiriçi trafiğinde acı çeken range roverlara dönmesin, hakkını vermen dileğiyle, çok güzel motosiklet hayırlı olsun :) :rendeer:
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
479
Hayırlı olsun. Biz cahiller için marka model yazar mısın? Fotoğraftan anlayamıyoruz da ne olduğunu :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
vaaayy yiğidime bak sen...
hayırlı uğurlu olsun.

herkes bir gün endurocu olacak galiba...

İlkay abi hariç :)
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
öküzün hayırlı olsun abi. Güle güle binmek nasip olsun İnşallah.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Hayırlı olsun,kazasız,belasız kefiyli sürüşler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst