- Katılım
- 24 Nis 2007
- Mesajlar
- 4,756
- Konu Yazar
- #1
Hakikaten ilk defa motosiklet kullanıyorum sanki. ( son dakika aksiliği olmazsa kaporrası verildi )
Üyeliğim sürecinde onlarca motorum oldu belki ama bunun kadar hevelsi ve heyecanlı olmadı hiçbirisi.
Büyük bir aksilik çıkmazsa bundan sonrası yol arkadaşım budur.
Herkesin gönlündeki modele kavuşması dileklerimle .
İlk defa bir motorumu sizlerle paylaşma ihtiyacı duydum
hevesimi kırmayın lütfen 
Üyeliğim sürecinde onlarca motorum oldu belki ama bunun kadar hevelsi ve heyecanlı olmadı hiçbirisi.
Büyük bir aksilik çıkmazsa bundan sonrası yol arkadaşım budur.
Herkesin gönlündeki modele kavuşması dileklerimle .
İlk defa bir motorumu sizlerle paylaşma ihtiyacı duydum