İlk MOTORUM .

Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
250,000 km. yazan saat Aramaya başlıyorum.:p

hayırlı olsun esaslı renkmiş.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Eyüp Hocam hayırlı olsun. Sonunda doğru yolu bulup Enduro'ya geçmişsin :) (Önceki motorlarında enduro yoktu diye hatırlıyorumda)

Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin :rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
hayırlı olsun eyüp başkanım, eyi bişey yapmışın :cat:

http://www.youtube.com/watch?v=pYImEf_-km0
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayırlı olsun Eyüp hocam. Afrikadan mektup atmayı unutma bize :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
hayırlı olsun Africa Twinin. sanırım ninjanın silinen konusunda istediğini yazmıştın bulmuşun kazasız belasız binlerce km yaparsın inş.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler (de ) Bunun kuyruğumu eğri nedir:queen:
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Hayırlı olsun bir katır almanın artık zamanı gelmişti :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Tesekkurler arkadaslar . Allah herkese gonlundekı motoru almayı nasıp etsın ınsallah .
Hakıkaten hayallerdekı motorun uzerıne bınmek bambaska bır duygu .
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Dun gece AT ıcın kucuk benım ıcın buyuk 30 kmlık ılk turumu attım .
Acayıp yalnız adam modunda arkasında onunde kımse olmasın ıstıyor .
Cok motor gordum ama bunun gıbısı daha ılk . Bunu yapanında ace yı yapanında aynı honda olduguna ınanmak ımkansız :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
hayırlı olsun güle güle binmek nasip olsun insallah
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
#direnacayüp ::winkwink::144::
La salça benimi doladın eline . Bi beğenmeler bi konularımı hortlatmalar. Ne ayahsın sen Daş yohmu daş .....
bitmemiş son halide budur
img2013060800365.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst