
düz yoldan bahsediyorsun dimi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------
Türkiyede 180 basması için köprüden aşağı inmesi tıkaması lazım buda en az 2 dk lık yokuş aşağı yol demek dostum youtube da izledikleriniz performans yüklemeleri yapılan 250 cc lik motorlar 10.000 liralık motora 5.000 lira harcayıp yaparsan o kadar olur haklısın düz yolda biraz mantıklı olun allah aşkına dostum ikinci el al ucuza al elinden çıkartmaya kalktığında çok zarar edersin gidip sıfır veya yüksek fiyatla 250 cc alma ben sıfır alıp 5 ay sonra 6.000 tl zarara sattım iyi seçim yap alırken elinden kolay çıkartıcağın bir motor al sana tavsiyem bu öğrenmek için almak istiyorsan
Aman bu yazdıklarını Ninja 250 sayfasında yazma Yoksa ninjacılar ellerinde Sopa ile bulurular seni Ninjaları ile 190 la kovalarlar
Zaten makina 11.5,12 milyar bide 190 yapmak için 5 milyar mı harcasınlar Yazdıklarının ne kadar saçma olduğunun farkındamısın
Bizim ülke O fiyata 600Lük alırım ülkesi Yani 250 cc yi 190 görmek için 17,18 bin Tl vermezler Biraz mantıklı ol
Ninja da Gayette iyi 190 Görür Gps ile Eş değermi onu bilmemem ama sayaçda Görmeyen ninja yoktur heralde
Ki 190la giderkende tüm 250 likleri tokatlıyor sen hasap et :bounce: