İlk motorum

Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
4
İyi gunler motosiklwt.net uyeleri
Ben kismetse 2 hafta sonra a2 ehliyetimi alicam.
Amacim bi 1000 likten once tecrube kazanmak icin 250 cc lik bisey.
Aklimda honda cbr 250 ve hyo 250gtr yada calibre 250 kaldi
Sizce hangisi daha iyi boyum 184 kilo 113 simdiden tesekkurler
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
tamamen kendi fikrim,Yeni başlayacak olan(sıfır tecrube) insana 250 cc fazla bence. Çünkü 250cc bir makina 180 km hızlara rahat ulaşabilmekte. Günümüzde 180 km hıza ulaşamayan çok araba mevcut karar sizindir.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Hyo ebatlarin acisindan daha iyi durur, ninja 250 bu konuda. Tek makinadir ama hyo dan zayiftir , Benim cacizane tavsiyem biraz kilo vermen supersport makinalar biraz kondisyon gerektiriyorlar el bileklerine agirligin yuklenecek benim boy 182 cm kilo 84 ... 96 kiloydum inan bana cok farkediyor...
 
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
16
180 km ulaşan 250 cc görmedim duymadım hayatımda yarış için performans yaptırmadığın sürece şehir efsanelerine inanmayın 250 cc uygundur ilk başlaman için tabi daha önce scooter falan kullandıysan
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
180 km ulaşan 250 cc görmedim duymadım hayatımda yarış için performans yaptırmadığın sürece şehir efsanelerine inanmayın 250 cc uygundur ilk başlaman için tabi daha önce scooter falan kullandıysan
Youtube'a Ninja 250 top speed yazman görmen için yeterli.
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
4
Abiler bence 250 cc iyi gibi dusunuyorum. Cunku amacim hiz yapmak degil tecrube edinmek. Peki
Honda 250 r mi hyo 250 gtr mi ? Sizce abiler
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
180 km ulaşan 250 cc görmedim duymadım hayatımda yarış için performans yaptırmadığın sürece şehir efsanelerine inanmayın 250 cc uygundur ilk başlaman için tabi daha önce scooter falan kullandıysan

bugün 100cc motorlar dahi 100-120 km hıza çok çok rahat erişebilmekte.250CC ninde ulaşamayacağını hiç zannetmiyorum 180 yapamasada 170 garanti yapar.
 
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
16
:) düz yoldan bahsediyorsun dimi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------

Youtube'a Ninja 250 top speed yazman görmen için yeterli.
Türkiyede 180 basması için köprüden aşağı inmesi tıkaması lazım buda en az 2 dk lık yokuş aşağı yol demek dostum youtube da izledikleriniz performans yüklemeleri yapılan 250 cc lik motorlar 10.000 liralık motora 5.000 lira harcayıp yaparsan o kadar olur haklısın düz yolda biraz mantıklı olun allah aşkına dostum ikinci el al ucuza al elinden çıkartmaya kalktığında çok zarar edersin gidip sıfır veya yüksek fiyatla 250 cc alma ben sıfır alıp 5 ay sonra 6.000 tl zarara sattım iyi seçim yap alırken elinden kolay çıkartıcağın bir motor al sana tavsiyem bu öğrenmek için almak istiyorsan
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
:) düz yoldan bahsediyorsun dimi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------


Türkiyede 180 basması için köprüden aşağı inmesi tıkaması lazım buda en az 2 dk lık yokuş aşağı yol demek dostum youtube da izledikleriniz performans yüklemeleri yapılan 250 cc lik motorlar 10.000 liralık motora 5.000 lira harcayıp yaparsan o kadar olur haklısın düz yolda biraz mantıklı olun allah aşkına dostum ikinci el al ucuza al elinden çıkartmaya kalktığında çok zarar edersin gidip sıfır veya yüksek fiyatla 250 cc alma ben sıfır alıp 5 ay sonra 6.000 tl zarara sattım iyi seçim yap alırken elinden kolay çıkartıcağın bir motor al sana tavsiyem bu öğrenmek için almak istiyorsan

peki sence kaç basar 250cc lik makinalar. Dediğine göre 140-150 geçemez heralde.
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
4
:) düz yoldan bahsediyorsun dimi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------


Türkiyede 180 basması için köprüden aşağı inmesi tıkaması lazım buda en az 2 dk lık yokuş aşağı yol demek dostum youtube da izledikleriniz performans yüklemeleri yapılan 250 cc lik motorlar 10.000 liralık motora 5.000 lira harcayıp yaparsan o kadar olur haklısın düz yolda biraz mantıklı olun allah aşkına dostum ikinci el al ucuza al elinden çıkartmaya kalktığında çok zarar edersin gidip sıfır veya yüksek fiyatla 250 cc alma ben sıfır alıp 5 ay sonra 6.000 tl zarara sattım iyi seçim yap alırken elinden kolay çıkartıcağın bir motor al sana tavsiyem bu öğrenmek için almak istiyorsan


Evet öğrenmek ve profosyonellesmek icin aliyorum.
Normalde honda cabuk elden cikar diye alicaktim fakat
Hyo 250 gtr tipi cok guzel. Sanki 1000 cc gibi duruyo tipi. Benbu motoru
En kotu 1 sene kullanicam o yuzden tipide guzel olsun. Sence abi hyo 250 gtr iyi mi ?
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
39
250 cc başlangıç için gayet iyi bir seviye, bu sevideyse en iyisi kalitelisi honda. Hyosung un tek özelliği görüntüsü onun ön ve arka frenleri aynı yani arka frene dokunduğun anda kitlenbilir ayrıca gidonundada çok hareket edilecek yer bırakılmamış. Bende yaklaşık senin boyutlarındayım hatta aynıyım ve hondada hiçbir sorun yaşamadım. Bana kalırsa alıcaksan ikinci el al ve çok dikkatli ol alırken çünkü bunlar başlangıç mootoru ve kazası yatması olur. Daha yeni başlıyosun o yüzden iyi gözüksün şekil dursun diye kasmana gerek yok. Daha iyi anlamak ve görmek için ben derimki hepsini deneyebiliyorsan yani test sürüşü gibi birşey bulabliyorsan dene derim olmadı youtube da yığınla video var hangi motor iyi olur diye bence en iyileri Barkın Bayıoğlunun altın elbiseli adam programındakiler, üç tane 250 lliğide test ediyor. Bu arada 250 den hemen sonra 1000 lik bi kültür şoku olmasın sonuçta birinin 0-100 ü 10 saiye diğerininki 2 saniye :D:D

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

Ağırlığının önemi var tabikide ama motorda oturmayı bilmessen bileklerine o kadar yük biner ağrıtırsın. o yüzden önce okula sonra yola demiş yamaha :D
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Hyosung da cbr da 250 cc ama bence yeni başlayan biri için hyosung çokta uygun değil cbr a göre.Hyosung un 250 olduğuna aldanmamak lazım.Manevralarda sıkıntı yaşatır yeni başlayan biri için.Oturuş pozisyonuna alışmak gerekir.Bence cbr 250
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
:) düz yoldan bahsediyorsun dimi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------


Türkiyede 180 basması için köprüden aşağı inmesi tıkaması lazım buda en az 2 dk lık yokuş aşağı yol demek dostum youtube da izledikleriniz performans yüklemeleri yapılan 250 cc lik motorlar 10.000 liralık motora 5.000 lira harcayıp yaparsan o kadar olur haklısın düz yolda biraz mantıklı olun allah aşkına dostum ikinci el al ucuza al elinden çıkartmaya kalktığında çok zarar edersin gidip sıfır veya yüksek fiyatla 250 cc alma ben sıfır alıp 5 ay sonra 6.000 tl zarara sattım iyi seçim yap alırken elinden kolay çıkartıcağın bir motor al sana tavsiyem bu öğrenmek için almak istiyorsan

Aman bu yazdıklarını Ninja 250 sayfasında yazma Yoksa ninjacılar ellerinde Sopa ile bulurular seni Ninjaları ile 190 la kovalarlar
Zaten makina 11.5,12 milyar bide 190 yapmak için 5 milyar mı harcasınlar Yazdıklarının ne kadar saçma olduğunun farkındamısın
Bizim ülke O fiyata 600Lük alırım ülkesi Yani 250 cc yi 190 görmek için 17,18 bin Tl vermezler Biraz mantıklı ol
Ninja da Gayette iyi 190 Görür Gps ile Eş değermi onu bilmemem ama sayaçda Görmeyen ninja yoktur heralde
Ki 190la giderkende tüm 250 likleri tokatlıyor sen hasap et :bounce:
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
58
çift makina mobylette pejolar 170 180 yapıyo bmwle drag yarışı yapanlar var 250lik bi makina neden yapamasın
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
top speed olayında abi yokuş aşşağı 150 gördüm muhabbetine ayar oluyorum. yokuş aşşağı tabi gider ama ordaki hız motosikletin ürettiği hız değil tamamen yer çekiminden kaynaklanan bir hız. alın bende şunu diyeyim 3 tekerlekli bisiklet ile 90 derecelik bir eğimle aşşağı inerken saatte 200 km hıza ulaştım bilmem kaçbin metreden indik tabi falan filan. kısaca top speed'e bakarken düz yolda yapılan hız olmasına dikkat edilmeli
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
26
Peygamber vitesine takarsan bide yokuş aşağı kullanırsan 180 yapar ama artık durmak içinde bariyerlerimi kullanırsın başka bi şeyimi bilmem
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ninja300-Er6f-cbf600,F650gs,Duke390 tavsiye ederim. Absli motor bakın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst