- Katılım
- 23 Kas 2006
- Mesajlar
- 8
Hayatta olan bitenleri gören ve bunları yorumlayan kişi "araklamacı" mı oluyormuş? Gazeteciler gördükleri şeyleri haber olarak da aktarırlar, konu hakkında yorumlar da yaparlar. Yukarıdaki yazıda Ayşe Şule Bilgiç bu sitede gördüğü bir mesaja kendi yorumunu yazarak faydalı bir şey yapmış, konuya yaklaşımı ve dikkat çektiği konu başka. Araklamacı gazetecilik falan yapmamış yani. Tabi anlayana. Bence takdir etmek lazım. O yazı faydalı bir mesaj veriyor, senin yazının faydası ne? ::yanliss: