İlk motorum ne olmalı

Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhaba;

Motor almak istiyorum ama biraz yabancıyım bütçem 2000 civarı ve taksitle alabileceğim, biraz eleme yaptım ama ne kadar doğru oldu bilemiyoru,


a:)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...mco-agility-50-nakit-fiyatina-12-taksit/detay
b:)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-agilty-125-12-ay-0-faiz-huner-motor-da/detay
c:)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...kv-cerez-parasina-motor-baska-nerde-var/detay

3 seçenek arası bir karar aşamasında yım

İstanbul da hiç motor kullanmadım, ama arkada çok gezdim :) Sakarya da ve
tatil yerlerinde kullandım yani becerim var, ve ilk motorum olacak, yani
her yere vuracağım düşeceğim gibi me geliyor, sizce hangisini alıyım
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
kymcolar daha sağlam tabi ama şimdi sen alıcağın ilk motoru ne kadar kullanmayı düşünüyorsun bilmiyorum alırım baya bir gider dersen agility (bu arada 125lik olan tabi)filan bütçene uyarsa olur

alırım kısa sürede elimden çıkarmasınıda bilirim dersen mondialle ucuz yollu ilk motor deneyimini atmış olursun

ilerde elinden çıkarmak demişken mondial satılırmı kaça gider onuda araştırmak lazım biraz

----------------------------------------------------------------------------------------------------
yada yukarıda yazdığım hepsini boşver kymco pahalı geldiyse bir seçenek olarakda kanuninin yrb gibi windy var uygun fiyatlı vitesli bir motor almış olursun kullananlara bir sor ama kötü motor değilmiş galiba
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım 1,5 2 sene kullanırım, kmyco lar yedek parça çok pahalı deniyor, ayrıca 125 lik benim için acemi için çok değil mi ? 50 lik düşünüyorum ben, gideceğim yol ağırlıklı olarak Şişli Etiler arası
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O zaman soru ne değişiyor;

Nereden alınmalı bazı modeller sıfır olsada 2008 yazıyor 2008 den beri sıfır, nereden anlarım 2010 olduğunu, kask mont eldiven de almak istiyorum,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
500 tl daha bul ybr veya cbf al.
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
Bende olaya farklı boyut kazandırayım
--> İlk motorun Çin olmamalı :wiinkk:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
50 cc den uzak dur pıaggo fly 100 bakmanı tavsıye ederım illa scooter dıyorsan an 125 suzıkı ikinci elde fıyatları uygun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst