ilk motorum honda rebel ?

Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
3
arkadaşlar ilk motorum honda rebel 250 yi aldım. yavaş yavaş yollara da çıkıyorum. fikirleriiz?
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım :)
Kazasız belasız hayırlı günlerde kullanmanı dilerim... :rendeer:
Fotoğrafını bekliyoruz Rebel'in :wiinkk:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Rebel çok hoş alettir.Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler.
@ zenon
Abi geçen hafta açtığın konuyla alakalı olacak ama rebelde güzel ve artçı ilede çok güzel binilebilecek bir motordur hani aklında bulunsun
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
3
teşekkürler

yeni öğreniyorum. fazla büyük bir makina değil ama çok sağlam görünüşlü. sorduğum işi bilenler çok tavsiye ettiler. o nedenle seçtüm. fiyatta çok iyi idi. ilk fırsatta foto çekip koyacağım.

bu motora kask alacağım. sağlam ve iyi olmasını öneriyor herkes. nolan 103 klasik beğendim açılır çeneli. Siz ne dersiniz. tecrübeli arkadaşlar fikir verir mi?
aslında chopper için açık kasklar var ama emniyetsiz geldiği için istemedim?
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel motor hayırlı ugurlu olsun
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler..:)
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, kazasız sürüşler...
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Rebel çok hoş alettir.Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler.
@ zenon
Abi geçen hafta açtığın konuyla alakalı olacak ama rebelde güzel ve artçı ilede çok güzel binilebilecek bir motordur hani aklında bulunsun

Eyvallah gercekten gördüğüm dört dörtlük makine benim de çok hoşuma gidiyor ama sanirim maxi scooter alcam yaninda hanım gezdiriyorsan bagajı büyük bir arac lazım :queen:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Hayırlı olsun KAzasız Belasız Cezasız sürüşler dileğiyle....
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
8
rebel yoldaşlığı

hayırlı olsun arkadaşım ben de rebel aldım bu hafta. Kask işini naptın?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hayırlı olsun :) Sen şimdi 5 gündür sefasını sürüyosundur :) oh oh :cherry:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle??
5 günlük izlenimlerini anlatırmısın ?
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Yahu dostum, honda rebel aldım dedin resim felan eklememişsin :) Birazda izlenimlerinden bahsetsende benim gibi ilk motor alacaklara bir yardımın olsa. Bende cruiser alacağım ama karar veremedim daha o yüzden soruyorum.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin hala fotolarını koymamıiın şu aletin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst