teşekkürler
yeni öğreniyorum. fazla büyük bir makina değil ama çok sağlam görünüşlü. sorduğum işi bilenler çok tavsiye ettiler. o nedenle seçtüm. fiyatta çok iyi idi. ilk fırsatta foto çekip koyacağım.
bu motora kask alacağım. sağlam ve iyi olmasını öneriyor herkes. nolan 103 klasik beğendim açılır çeneli. Siz ne dersiniz. tecrübeli arkadaşlar fikir verir mi?
aslında chopper için açık kasklar var ama emniyetsiz geldiği için istemedim?