İlk Motorum Hayırlı Uğurlu Olsun

Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
evet arkadaşlar belki beni hatırlayanınız olmuştur

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/36871-baslangic-icin-600-luk-nasil.html

başlığında başlangıç olarak 600 lük motor almaya düşünen sazan bendim

sizin uyarılarınız sonucu almaktan vazgeçtim

evet ilk motorum bu gün geldi şu anda dükkanda çok bi tanışamadık ama olsun daha sürmeyi bilmediğim için maraşı daha gezdiremedim (kendisi antepten geldi)

kırmızı mavi renkte tabi motorun modelini sölemeyi unuttum cbr 125 2005 model

sürmeyi öğrenme işi bayramdan sonraya kaldı


ama böle de olmaz ki ben evde o dükkanda bana yazık değil mi

neyse inşallah kısa zamanda öğrenirim sürmeyi
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
aklını başına aldığına kendi açımdan sevindim. doğru olanı yapmış ve cbr 125 almışsın. hayırlı ugurlu olsun. allah kaza bela göstermesin.:cat:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Doğru seçim yapmışın. Hayırlı olsun. Senin adına sevindim :cat:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Tebrik ederim sagduyun sayesinde insanları dinleyip güzel bir motosiklet almışsın :cat:

Ehliyetin vardır umarım,en kısa zamanda kask,mont vb ekipmanları tedarik etmeni tavsiye ederim.Güzel günlerde binmen dilegi ile :rendeer:
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
sen hayatında motor sürmemişsin 600 lük makineyi almak saçmalık 125 lik kullanamıyorsun motoru sürmek kolay hele 125 likse 600de sen daha kalkışta 2 takla atarsın fazla gaz vermekten
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimleri bekliyoruz kardeşim hayırlı uğurlu olsun
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
hayırlı uğurlu olsun kardeşim..

aynen resimleri en kısa zamanda beklioyoruz
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız gezdirirsin insallah Kahramanmaraşı :) :rendeer:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
resimleri ancak bayramdan sonra koyabilirim çünkü dediğim gibi ben evdeyim o dükkanda

herkese teşekkürler

en kısa zamanda ehliyetide alacam bu ayın 27 sine MTSS sınavı var ondan sonra da artık uygulamalı sınava kendi motorumla giderim inşallah

edit:sizler için dandik telefonumla bi tane çekmiştim bari onu göndereyim pek iyi sayılmaz ama resim işte ne olsun

 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hayırlısı olsun. Kazasız belasız nice günlerde kullanman dileğiyle. Korumaları ihmal etme aman ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst