- Katılım
- 20 Eyl 2007
- Mesajlar
- 560
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar belki beni hatırlayanınız olmuştur
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/36871-baslangic-icin-600-luk-nasil.html
başlığında başlangıç olarak 600 lük motor almaya düşünen sazan bendim
sizin uyarılarınız sonucu almaktan vazgeçtim
evet ilk motorum bu gün geldi şu anda dükkanda çok bi tanışamadık ama olsun daha sürmeyi bilmediğim için maraşı daha gezdiremedim (kendisi antepten geldi)
kırmızı mavi renkte tabi motorun modelini sölemeyi unuttum cbr 125 2005 model
sürmeyi öğrenme işi bayramdan sonraya kaldı
ama böle de olmaz ki ben evde o dükkanda bana yazık değil mi
neyse inşallah kısa zamanda öğrenirim sürmeyi
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/36871-baslangic-icin-600-luk-nasil.html
başlığında başlangıç olarak 600 lük motor almaya düşünen sazan bendim
sizin uyarılarınız sonucu almaktan vazgeçtim
evet ilk motorum bu gün geldi şu anda dükkanda çok bi tanışamadık ama olsun daha sürmeyi bilmediğim için maraşı daha gezdiremedim (kendisi antepten geldi)
kırmızı mavi renkte tabi motorun modelini sölemeyi unuttum cbr 125 2005 model
sürmeyi öğrenme işi bayramdan sonraya kaldı
ama böle de olmaz ki ben evde o dükkanda bana yazık değil mi
neyse inşallah kısa zamanda öğrenirim sürmeyi
