İlk Motorum Hayırlı Uğurlu Olsun

Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Hadi hayırlı olsun Burhan, Pınar ablan'da hatırlatmış, hepimiz unuttuk koruma meselsini ihmal etme, ehliyetini biran önce al. Doğru bir tercih yaptığını bil ve herşeyi hallettikten sonra doya doya gez K. Maraş sokaklarını... Bu arada Sn. Arbaş'ın (donal duck nickli) motosiklet teorisi kitabını al ya da internet versiyonunu tamamen oku. Bu kitabın linkini bulursam burdan veririm. Tekrardan hayırlı olsun...

Reşat Arbaş Motosiklet Teorisi web versiyonu linki: http://donald.hypermart.net/MCWorlDD.htm
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
dün yani bayramın birinci günü enişte gel hadi bi motoruna bakalım dedi biraz da sürmeyi gösteririm dedi

işyerine vardık ilk seferde stop ettirdim ikincide makineye hakim olabildim harekete geçirdim

işte eniştenin çektiği video

www.youtube.com/v/YP2huaOHTu4

ondan sonra kendi de heveslendi ki in de biraz da ben binim dedi biraz sürdü sonra bir terslik sezdi ki motordan çabuk indi sağını solunu incelemeye başladı


motor gaziantepten 2. el alındı biz gitmedik gaziantep motor bayisine motorda bi aksaklık olup olmadığını sorduk onlar da motora temiz dedi

ama pek de temiz değilmiş gerçi 2. el alınan motor da ancak bu kadar olur onu da hesaba katmak lazım

neyse enişte motorun sağını solunu kurcalarkan arka lastiğe yama yapıldığını gördü

biraz daha dikkat edince jant tada eğrilme olduğunu fark ettik

bunların değişmesi gerektiğini söyledi

cbr125 in jantı ne kadara mâlolur arka lastiği ne kadara mâlolur ayrı ayrı söyleyebilecek olanınız var mı
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
hayırlı ugurlu olsun kardeş....ii günlerde kullanman dileğiyle. her daim full koruma sakın üşenme. 5 dklık yola gitcek olsan bile korumalarını unutma. cok seri bir motosiklettir CBR125. 1 sene sonra sana az gelecektir....:)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
evet en kısa zamanda korumaları almam gerekiyor


allaha şükür maraşta böle ekipmanlar satan bir yer yok ki gidip alalım

mecbur antep den alıcaz
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
başlangıç için çok ideal bi motor seçmişsin
kazasız belasıdz kullanman dileğiyle
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hayırlı olsun arkadaşım senin adına çok sevindim güle güle kullan allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
burhansefa hayırlı olsun güle güle bin motoru alırken niçin servise güvendin motordan anlayan birine gösterseydin görmeden motor alınırmı kardeşim artık kimseye güven kalmadı senin servise duyduğun güveni anlıyorum ama antep bayii biraz farklı bende motorumu ondan aldım 2 kerede servise götürdüm herneyse istersen tanışalım bende şimdilik maraşlı sayılırım sana yardımcı olmaya çalışırım ben yunus emre mahallesindeyim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst