- Katılım
- 27 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,686
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar eve daha yeni geldim
babamın bi tosbağa vardı arabadan bişey almaya inmiştim anahtarı çalmaya gerek kalmadı yani...
neyse daha önceden hiç araba kullanmışlığım yoktu.
böyle arabayı birinci viteste çalıştırdım yanlışlıkla sonradan fark ettim:cherry:
arkadaşı aradım dedim bu çalıştırınca öne gidiyo dedi vitesi boşa al
r:
ben de aldım neyse araba eski olduğu için 2 de bir istop ediyor çalıştırmaktan gına geldi..
neyse açtım garajı 1-2 dk dolandım geldi park etmeye...:queen:
geri vitesi bi türlü bulamadım bu tosbağalarda vitesin üstüne bastırıp sol en alta gitmek gerekiyomuş 10 dk sonra falan arabanın üstündeki bi vites etiketinde fark ettim.
ayağım alışık olmadığı için bi asıldım gaza küt diye bi ses...:cherry:
sonra bi adrenalin patlaması oldu bende:queen:
neyse indim baktım lastik bi yere vurmuş ordan gelmiş ses ucuz kurtardık valla..
park ettim sonra arabayı biraz yamukl oldu da
tavsiye ederim :cherry: trafiğe çıkmadıkça yani
neyse herkese iyi akşamlar
babamın bi tosbağa vardı arabadan bişey almaya inmiştim anahtarı çalmaya gerek kalmadı yani...
neyse daha önceden hiç araba kullanmışlığım yoktu.
böyle arabayı birinci viteste çalıştırdım yanlışlıkla sonradan fark ettim:cherry:
arkadaşı aradım dedim bu çalıştırınca öne gidiyo dedi vitesi boşa al
ben de aldım neyse araba eski olduğu için 2 de bir istop ediyor çalıştırmaktan gına geldi..
neyse açtım garajı 1-2 dk dolandım geldi park etmeye...:queen:
geri vitesi bi türlü bulamadım bu tosbağalarda vitesin üstüne bastırıp sol en alta gitmek gerekiyomuş 10 dk sonra falan arabanın üstündeki bi vites etiketinde fark ettim.
ayağım alışık olmadığı için bi asıldım gaza küt diye bi ses...:cherry:
sonra bi adrenalin patlaması oldu bende:queen:
neyse indim baktım lastik bi yere vurmuş ordan gelmiş ses ucuz kurtardık valla..
park ettim sonra arabayı biraz yamukl oldu da
tavsiye ederim :cherry: trafiğe çıkmadıkça yani
neyse herkese iyi akşamlar