ilk motorlu araç kaçırma operasyonu başarıyla tamamlandı!

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
evet arkadaşlar eve daha yeni geldim
babamın bi tosbağa vardı arabadan bişey almaya inmiştim anahtarı çalmaya gerek kalmadı yani...
neyse daha önceden hiç araba kullanmışlığım yoktu.
böyle arabayı birinci viteste çalıştırdım yanlışlıkla sonradan fark ettim:cherry:
arkadaşı aradım dedim bu çalıştırınca öne gidiyo dedi vitesi boşa al:pr:
ben de aldım neyse araba eski olduğu için 2 de bir istop ediyor çalıştırmaktan gına geldi..
neyse açtım garajı 1-2 dk dolandım geldi park etmeye...:queen:
geri vitesi bi türlü bulamadım bu tosbağalarda vitesin üstüne bastırıp sol en alta gitmek gerekiyomuş 10 dk sonra falan arabanın üstündeki bi vites etiketinde fark ettim.
ayağım alışık olmadığı için bi asıldım gaza küt diye bi ses...:cherry:
sonra bi adrenalin patlaması oldu bende:queen:
neyse indim baktım lastik bi yere vurmuş ordan gelmiş ses ucuz kurtardık valla..
park ettim sonra arabayı biraz yamukl oldu da
tavsiye ederim :cherry: trafiğe çıkmadıkça yani
neyse herkese iyi akşamlar
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Dua et de aracı sağLam bi yere vurmadın :p YoKSa waLa daha arabaya binmezdin :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar eve daha yeni geldim
babamın bi tosbağa vardı arabadan bişey almaya inmiştim anahtarı çalmaya gerek kalmadı yani...
neyse daha önceden hiç araba kullanmışlığım yoktu.
böyle arabayı birinci viteste çalıştırdım yanlışlıkla sonradan fark ettim:cherry:
arkadaşı aradım dedim bu çalıştırınca öne gidiyo dedi vitesi boşa al:pr:
ben de aldım neyse araba eski olduğu için 2 de bir istop ediyor çalıştırmaktan gına geldi..
neyse açtım garajı 1-2 dk dolandım geldi park etmeye...:queen:
geri vitesi bi türlü bulamadım bu tosbağalarda vitesin üstüne bastırıp sol en alta gitmek gerekiyomuş 10 dk sonra falan arabanın üstündeki bi vites etiketinde fark ettim.
ayağım alışık olmadığı için bi asıldım gaza küt diye bi ses...:cherry:
sonra bi adrenalin patlaması oldu bende:queen:
neyse indim baktım lastik bi yere vurmuş ordan gelmiş ses ucuz kurtardık valla..
park ettim sonra arabayı biraz yamukl oldu da
tavsiye ederim :cherry: trafiğe çıkmadıkça yani
neyse herkese iyi akşamlar

superrr yhaaa maceraa dolu amerikaaaaaaaaaaaaaaa :queen::thumleft::thumleft:::repci::
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
:cherry:
evet beyler ya bu adrenalin acayip bişey
yani pompalandığı an bulunduğunuz kötü durumun bütün olabilecek kötü olasılıkları birden aklınıza geliyo yani bi an dünyanın en kötümser adamı oluyosunuz:wiinkk:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Kardeşim valla anlattığına göre senin doğru dürüst arabayı çalıştırmayı bilmeden ben kullanmayı hiç bilmiyordun kanısına kapılıp soruyorum ki sen bu arabayla nasıl gidip gezip geldin:mrgreen:Ya bir kere bu scooter değil ki ver gazı gitsin.Bunun kavraması var kalkışlarda zorlukları var ne biliyim birsürü ıvırı zıvırı dolu.Bir de araban vosvosmuş bu da ayrı bir konu çünkü ne kadar araba sürmeyi bilsen de eğer bir vosun huyunu bilmezsen zor götürürsün(tecrübe konuşuyor).Yani tekrar söylüyorum hiçbirşey bilmeden yaptıysan cidden sana helal olsun diyorum başka da birşey yok:mrgreen:
Ama yine de sana tavsiyem bu tarz operasyonalara girişmemen.Allah göstermesin aniden önüne motorlu bir abin-ablan çıksa ya da yaşlı bir teyzeyle karşılaşsan yanlış şeyler yapabilme ihtimalin çok fazla ki bunun sonuçlarını düşünmek bile istemiyorum.Sen gir 17ne al motorunu onunla gez.Tosbağan bırak babana kalsın:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buu tosbagaları hicc sefimomm gecende biri onume gectiii esiyodum nerdeyseee trafik canavarı bunlarrrrrrrrrrr :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar eve daha yeni geldim
babamın bi tosbağa vardı arabadan bişey almaya inmiştim anahtarı çalmaya gerek kalmadı yani...
neyse daha önceden hiç araba kullanmışlığım yoktu.
böyle arabayı birinci viteste çalıştırdım yanlışlıkla sonradan fark ettim:cherry:
arkadaşı aradım dedim bu çalıştırınca öne gidiyo dedi vitesi boşa al:pr:
ben de aldım neyse araba eski olduğu için 2 de bir istop ediyor çalıştırmaktan gına geldi..
neyse açtım garajı 1-2 dk dolandım geldi park etmeye...:queen:
geri vitesi bi türlü bulamadım bu tosbağalarda vitesin üstüne bastırıp sol en alta gitmek gerekiyomuş 10 dk sonra falan arabanın üstündeki bi vites etiketinde fark ettim.
ayağım alışık olmadığı için bi asıldım gaza küt diye bi ses...:cherry:
sonra bi adrenalin patlaması oldu bende:queen:
neyse indim baktım lastik bi yere vurmuş ordan gelmiş ses ucuz kurtardık valla..
park ettim sonra arabayı biraz yamukl oldu da
tavsiye ederim :cherry: trafiğe çıkmadıkça yani
neyse herkese iyi akşamlar

7 yıl önceki kendimi gördüm sende :) koltuğa minder koyup az kaçırmadım arabayı.... sayısız kaza yapmadığımız mı kaldı, sayısız azar işitmediğimiz mi kaldı,11 yaşında kız arkadaşıma hava atacam diye o zamanın en klas arabalarından olan doğan slx'in foryasını bile kırdım ve oturup ağlamak yerine arabayı 3 teker üzerinde otoparka geri getirdim,sonra kaçtım.kaldırımın üzerinde dönemeyip geri geri gelirken ofisin bütün camlarını indirdiğim gün yediğim tokadın acısı hala yüzümde,köy yolunda arabayı kenara yanaştıracam diye kanalete bile düşürdüm...bu işler böyle öğreniliyor.biraz reklama girecek ama koyun gibi birilerinin seni araba sürmeye götürmesini beklersen,ara sıra uçukluk yapmazsan normal bi sürücü olursun,ama araba sürmeyi hiç bilmediğin halde kontağı kırk yıllık sürücü gibi cesur bi şekilde çevirirsen de pilot olursun:wiinkk:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
ben bilen bilir 50nc kamyoneti kaçırmıstım =) gecen sene
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
bende 10-11 sene önce 11 yaşında falan 92 model opel vectrayı kaçırıp pert etmiştim dokuma fabrikasının camdan komple vitrinine girdim arabanın içinden beni zor çıkardılar :p annem kalp krizi geçiriyordu olay mahalline geldiğinde hehe
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst