- Katılım
- 28 Eyl 2016
- Mesajlar
- 120
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar öncelikle merhaba. Henüz üye oldum ve ilk açtığım konu. Umarım gereksiz ve mükerrer olmamıştır. Bahsi geçecek konuların benim gibi çoğu başlangıç seviyesindeki motosiklet sevdalılarına yararlı bilgiler sağlayacağını umuyorum.
Yaklaşık 6 aydır Honda Spacy 110 kullanıyorum, onun dışında hiçbir motosiklet tecrübem yok. ( Çocukluğumdan beri bisiklet tepemde olmamı tecrübeden saymıyorum
) Bu pazar ehliyet direksiyon sınavım var, inşallah başarılı olursam ehliyetimi aldıktan sonra ilk motosikletime sahip olmak istiyorum. Aylardır her yönden detaylı araştırma yapıyorum. En öncelerinde vitesli motosiklet düşünmüyordum çünkü sadece kurs eğitimlerinde Pulsar NS 150 ile eğitim gördüm, 2-3 seanstan sonra yeteri derecede güven geldi, araba kullanmayı bilmemem de debriyaj-vites mantığını geç kavramama sebep oldu. Ancak bir yerden başlamak gerek diye düşündüğümden vitesli motosiklet ile başlamayı düşünüyorum. Honda CBR 125 ile Honda MSX 125 arasında kaldım, ikisini seçmemin nedeni hafif olmaları, çünkü 52 kiloyum
Sizlerden öncelikle bu iki motosiklet arasındaki kullanım farkı görüşlerinizi rica edicem. Bu arada vitesli motosikletten vazgeçersem eğer alacağım tek motosiklet kesinlikle ve kesinlikle Honda Spacy Alpha..
Bir de işin vergisi, sigortası kaskosu, noter satışı ( Sıfır km olursa plaka masrafı ) vb. olayları var tabi. Daha önce hiç motorlu araç sahibi olmadığım için bu konulara epey bir uzağım. Az çok araştırma yaptım, mesela en basitinden bir Honda MSX 125 in sadece yıllık sigorta masrafı 1300-1500 TL arasında çıkabiliyormuş. Bu konularda da genel bir bilgi alabilirsem bilgi sahibi arkadaşlardan çok sevinirim..
Umarım yararlı bir konu olur.. Herkese keyifli ve güvenli sürüşler..
Yaklaşık 6 aydır Honda Spacy 110 kullanıyorum, onun dışında hiçbir motosiklet tecrübem yok. ( Çocukluğumdan beri bisiklet tepemde olmamı tecrübeden saymıyorum
Bir de işin vergisi, sigortası kaskosu, noter satışı ( Sıfır km olursa plaka masrafı ) vb. olayları var tabi. Daha önce hiç motorlu araç sahibi olmadığım için bu konulara epey bir uzağım. Az çok araştırma yaptım, mesela en basitinden bir Honda MSX 125 in sadece yıllık sigorta masrafı 1300-1500 TL arasında çıkabiliyormuş. Bu konularda da genel bir bilgi alabilirsem bilgi sahibi arkadaşlardan çok sevinirim..
Umarım yararlı bir konu olur.. Herkese keyifli ve güvenli sürüşler..
Son düzenleme: