jeynajeyna Katılım 23 Şub 2008 Mesajlar 240 15 Eyl 2008 Konu Yazar #1 benim Daniel olumun ilk dişi bugun ciktı .... 5 ay 6 gun
StormlorD Katılım 14 Mar 2006 Mesajlar 280 15 Eyl 2008 #2 allah bağışlasın, aman nazar değmesin.. mürüvetini görmen dileğimle
İzmirli35 Katılım 25 Ağu 2008 Mesajlar 95 15 Eyl 2008 #4 Çok şekermiş gözlerse süper yahu Allah nazardan saklasın...
jeynajeyna Katılım 23 Şub 2008 Mesajlar 240 15 Eyl 2008 Konu Yazar #7 sagol arkadaslar darası basınıza
vlad1462 Katılım 16 Eki 2005 Mesajlar 2,758 Motosikleti cb 125 f- nc 750x dct 15 Eyl 2008 #8 kazasız belasız çürüksüz dolgusuz kullanması dileğiyle. geri kalan 31 inide bekliyoruz allah bağışlasın, çok şekermiş:rendeer:
kazasız belasız çürüksüz dolgusuz kullanması dileğiyle. geri kalan 31 inide bekliyoruz allah bağışlasın, çok şekermiş:rendeer:
ekaragz82 Katılım 14 May 2008 Mesajlar 87 15 Eyl 2008 #9 maşşallah ne güzel gözleri var kızlar yandi:queen:
tororosso Katılım 8 Haz 2006 Mesajlar 611 15 Eyl 2008 #11 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. maşallah allah bağışlasın
oğuz-antalya Katılım 19 Tem 2008 Mesajlar 918 15 Eyl 2008 #12 ya böyle yiyesim var kolunu bacağğıınıı böyle mııncıık mııncıık vallahi allah nazardan korusun büyüyünce çok can yakacak
ya böyle yiyesim var kolunu bacağğıınıı böyle mııncıık mııncıık vallahi allah nazardan korusun büyüyünce çok can yakacak
V victorius Katılım 8 May 2008 Mesajlar 35 15 Eyl 2008 #13 hay maşallah allah torununda da aynı sevinci yaşatsın banada böyle bi evlat versin yaradan tüütüüütüütüü
hay maşallah allah torununda da aynı sevinci yaşatsın banada böyle bi evlat versin yaradan tüütüüütüütüü
mişocan Katılım 17 Tem 2008 Mesajlar 48 15 Eyl 2008 #14 maşallah allah bağışlasın çok şirin allah nazardan saklasın
melocann Katılım 24 Tem 2007 Mesajlar 1,993 16 Eyl 2008 #17 allah bağıslasın ne kadar tatlı çocuğun var allah analı babalı ve anaya babaya saygılı ve sevgili buyutsun
allah bağıslasın ne kadar tatlı çocuğun var allah analı babalı ve anaya babaya saygılı ve sevgili buyutsun
achille Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 7 Ocak 2007 Mesajlar 369 16 Eyl 2008 #18 analı babalı buyutun,Allah nazardan saklasın,41 kere masallah.
Orko_ye Katılım 25 Tem 2008 Mesajlar 1,367 16 Eyl 2008 #19 Duyguların en güzelini yaşıyorsunuzdur tahminimce Allah analı babalı ve sağlıklı büyütmeyi mürüvetini görmeyide nasip eder inşallah.
Duyguların en güzelini yaşıyorsunuzdur tahminimce Allah analı babalı ve sağlıklı büyütmeyi mürüvetini görmeyide nasip eder inşallah.
AYGÜL1 Katılım 15 Ağu 2008 Mesajlar 3,121 16 Eyl 2008 #20 Allah analı babalı büyütsün inş maşallah ne tatlı şey o öyle ya :rendeer: