İlk motor tavsiyesi

Katılım
26 Haz 2013
Mesajlar
2
merhaba arkadaşlar...Erenköyde oturuyorum ve iş yerim şişlide.Malum trenler kaldırılınca söğütlüçeşme metrobüsten eve gidip gelemem çok zor olmaya başladı trafik ve yürüme mesafesinin uzunluğundan dolayı.Bende motor almaya karar verdim ve ehliyet kursuna başvurdum.Hem görünüş hemde kalitesinden dolayı Honda pcx 125 modelini beğendim ve almayı düşünüyorum.Sizce ilk başlangıç için nasıl bir seçim olur.Ucuz motor alıp sonra satıp tekrar masrafa girmek istemiyorum açıkcası.Almışken uzun süre kullanabileceğim birşey almak istiyorum.Sizce yanlış bir seçim mi olur?
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Başlangıç için gayet ideal bir motosiklet, alternatif olarak Ps150i öneririm ben, nispeten daha güçlüdür ilerde Pcx 125 kesmeyebilir.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
benim yazlık evimle iş yerim arası 100 km. vesaitle gittiğimden daha az yakıyorum cbf150 ile. bunuda bi düşün.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst