- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar...Erenköyde oturuyorum ve iş yerim şişlide.Malum trenler kaldırılınca söğütlüçeşme metrobüsten eve gidip gelemem çok zor olmaya başladı trafik ve yürüme mesafesinin uzunluğundan dolayı.Bende motor almaya karar verdim ve ehliyet kursuna başvurdum.Hem görünüş hemde kalitesinden dolayı Honda pcx 125 modelini beğendim ve almayı düşünüyorum.Sizce ilk başlangıç için nasıl bir seçim olur.Ucuz motor alıp sonra satıp tekrar masrafa girmek istemiyorum açıkcası.Almışken uzun süre kullanabileceğim birşey almak istiyorum.Sizce yanlış bir seçim mi olur?