İlk motor için fikir istiyenlere X TREME MAX

Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS









Finalllll
En beğendiğim Foto



Ben ilk motosikletim için aylarca araştırdım bazen iç çektim bazen almıyorum lan! dedim kendi kendime ama iyiki karşıma x treme max çıkmış :bounce:

300KM yaptım henüz sadece 35tl benzin doldurdum anlamıyorum motordan o yüzden sağlam bişi olsun dedim en sağlanmlar kross dediler şimdi kendisi düşünsün. Ben sadece sürüyorum ve zevk alıyorum :)
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Saglam kismina katilmasamda,gorunus olarak cok guzel bir motor diyebilirim.
Tekeriniz duz bassin :)
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ilk resimde sanki silindir değişik gibi. bunda da mı modifiye var?
 
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
499
Cross motorda hız pek aranmaz ama Ustam bu motor kaç yapabiliyor?
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Hay Maaşallah! Bu motorun lezzetini kullanan bilir. İstanbul trafiğinin ara/dere şampiyonudur uzak ara. Şimdi Pulsar ile bununla daldığım gibi dalamıyorum ara dereye. İnceliği zerafeti bambaşka bir motor. Hele uzun boylu isen dadından yenmiyor :)
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Atilla hocam trafikten kopmasi ne durumdadir, yani trafikten hizli akabiliyormusunuz? torku iyidir diye dusunuyorum
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Atilla hocam trafikten kopmasi ne durumdadir, yani trafikten hizli akabiliyormusunuz? torku iyidir diye dusunuyorum

Hah! İşte orada biraz sorun oluyor. 11 beygir motor sonuçta. Dalması çıkması süper ama hızlı trafikte çok akıllı olmak lazım. Vitesi aşağıdan alıp aniden büyüterek fırlamak çok önemli. Yoksa işin zor demektir. Üzerinde biraz yüksek motor olsa ara/deresi 10 üzerinden 10 olur zaten de o zaman bu fiyata satmazlar bu motoru. :)
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
283
benimde kafamı çok kurcaladı ama özellikle henüz tecrübem olmamasına rağmen acayip bir kross tutkum var onun haricindede gezmeyede ayrı bu kross larlan sanırım uzun yol yapılamaz commuter gibi birde gördüğüm kadarıyla çin malları tamir bilmiyorsanız uzak durun gibi yazılar okumuştum o yüzden ybr cbr 125 cbf 150 (param yetmezsse 125 lik düşük modeli) bunlar arasında kaldım en son
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
benimde kafamı çok kurcaladı ama özellikle henüz tecrübem olmamasına rağmen acayip bir kross tutkum var onun haricindede gezmeyede ayrı bu kross larlan sanırım uzun yol yapılamaz commuter gibi birde gördüğüm kadarıyla çin malları tamir bilmiyorsanız uzak durun gibi yazılar okumuştum o yüzden ybr cbr 125 cbf 150 (param yetmezsse 125 lik düşük modeli) bunlar arasında kaldım en son

Bu mevzu farklı hangi marka çin malı kullanmıyor ? Çoğu parçayı ordan alıyorlar. Arayı buluyorlar yani. Mondial bende beğenmezdim ama hoşuma gitti aldım. Ayrıca tam olarak kros değil enduro ve hız konusunda ben 105 yaptım zorlamadan. Kalkış hızı çok iyi hemen hızlanıyorsun ama hız yapınca sızlanıyorsun
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
283
kolayca hızlanamam ben 120 kg yim illaki baya bir performans düşüklüğü yaşıycam sızlanıyorsun derken neyden rahatsız oldunuz ayrıca ilk motorum olmasada özellikle alıcağım commuter satmak zorunda kalmazssam 2. motorum olarak mutlaka alıcam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst