Mardin İl Temsilcisi
- Katılım
- 11 Kas 2014
- Mesajlar
- 1,003
- Motosikleti
- Yamaha XS
- Konu Yazar
- #1








Finalllll
En beğendiğim Foto

Ben ilk motosikletim için aylarca araştırdım bazen iç çektim bazen almıyorum lan! dedim kendi kendime ama iyiki karşıma x treme max çıkmış :bounce:
300KM yaptım henüz sadece 35tl benzin doldurdum anlamıyorum motordan o yüzden sağlam bişi olsun dedim en sağlanmlar kross dediler şimdi kendisi düşünsün. Ben sadece sürüyorum ve zevk alıyorum