ilk kez motorum olacak yardım eder misiniz

Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Aman yeşillendi fındık dalları, zaten hep yeşildi fındık dalları... o zaman :)

:queen::queen::cat:

comet ne alemde bu arada? Bugün baktım fiyatları inanılmaz düşmüş. Krizden midir nedir anlamadım. Yoksa şu Global Motor ve Kanuni muhabbetindendir çözemedim.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Comet halinden bende ondan memnunum :) Altın fiyatları arttı ondandır :p
Fiyatların Global-Kanuni olayından ineceğini yada çıkacağını zannetmiyorum.. Düşmesi benim için sorun değil, zaten bir süre sonra yaşı ve kilometresi fazlalaşacağından ister istemez düşecek.. Ama umarım senin için bi faydası olur fiyatların düşmesinin :)

kevın baktım şimdi bende.. En son bakttığımda 64 ilan vardı şimdi 66.. 10.000 Km altında ve 2006 ve siyah renk olanlar yine 5.000 Liranın altında değil.. biliyorsun ki siyah ve 10.000 km altında olanlar her zaman daha çok prim yapar :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kevin gel yarış yapalım bari adam gitmiş herhalde kararsız, bende sahibinden ilanı var 890 tane sende ne kadar:silent:, açık kartla oynayalım.:queen:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
18000 km mondial 150 hs kullandım. ilk motorumdu. 2008 yazında 25-30 derece sıcaklıkta 2 saat 15 dk motor kapatmadan yol yaptım. Bakımlarını aksatmadım ve problem yaşamadım. Hiç yolda bırakmadı. Bunu tam 2000 tl ye alabilirsin. 1840 tl galiba fiyatı plaka ruhsat 2000 i bulur.
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Lucas bugün bi arkadaş bakıyordu da bir siteden 4 küsür ve 5 küsürlerde idi. Ben kopmuşum o zaman comet in fiyatlarından. Kesinlikle ben de siyah düşkünüyümdür. Bakarsın sattığında senin motoru alırım :p

Kevin gel yarış yapalım bari adam gitmiş herhalde kararsız, bende sahibinden ilanı var 890 tane sende ne kadar:silent:, açık kartla oynayalım.:queen:

:queen::queen::queen::queen: restine rest :p
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
ethemm76 kızma ama 25 derece ile 30 derece sıcaklık arasında muazzam bir fark olduğunu belirtmek istedim :) Ayrıca 2 saat 15 dakika motor kapatmadan yol katetmek hiç bir motor için imkansız değil :) Mondial'i yada çinlileri küçümsediğimden değil.. Yani bahsettiğin şey çok normal birşey onu belirtmek istedim..

kevın satmaya karar verirsem haber veririm :) Ama bunu çocuğuma bırakabilirim belki miras olarak :p
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yaşdaş'ız o zaman :) zaten askere gidip gelmiş çocuklar bile abi diyor, sen bari deme, yaşlı hissediyorum kendimi :p Bi konuda en iyi böyle kirletilirdi zaten değil mi :)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
ethemm76 kızma ama 25 derece ile 30 derece sıcaklık arasında muazzam bir fark olduğunu belirtmek istedim :) Ayrıca 2 saat 15 dakika motor kapatmadan yol katetmek hiç bir motor için imkansız değil :) Mondial'i yada çinlileri küçümsediğimden değil.. Yani bahsettiğin şey çok normal birşey onu belirtmek istedim..

Yok yaw neden kızayım, Çin mallarına karşı bilinen bi antipati var. Ne olursa olsun bu bi gerçek. ben arkadaşın çekinmeden mondi 150 hs yi de secenekleri arasına alabileceğini izah etmek için bi örnek verdim. 18000 km sorunsuz kullandığımı ve öyle bir güzel deneyimde yaşadığımı anlatmak istedim. Her hangi bi motorun bu yolu yapıp yapamayacağı konusunda daha motor kültürünü hiç bilmeyen, yeni başlayan ark..ların herhangi bi fikri olmayabilir. Sonuçta yol gösterici olmaya çalıştığımız 2000 tl bütçeyle motor sevdasına yeni başlamak isteyen bir arkadaşımız. Bunu bizler bilebiliriz belki ama onların, yeni başlayan arkdaşların, böyle örneklerle karşılaşmaya ihtiyaçları var bence. Sonuçta ben hava soğutmalı bi çin malı ile bunu yaptım. sıcaklık 25 veya 30 bilemiyorum ama o yolculuğun sonunda kolların gece uyutmayacak kadar fazla yanmıştı. Herhalde sıcaklıkta 30 dereceye yakındı ve motor hava soğutmalı bir 150 cc çin malı scooter olduğu halde şişme, performans kaybı vs olmamıştı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst