İlk Kazam...

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
98
Geçmiş olsun Allah beterinden saklasın diyorum ve trafikte motosikletin neden bu kadar değersiz olduğunu birdaha yargılıyorum kafamda... Sonuç yok. tek bildiğim BMC(Bu Millet Cahil)
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
geçmiş olsun kardeş...
allah beterinden saklasın...
ilk fırsatta alçına imzaya gelicem haberin olsun...
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
93
geçmiş olsun kardeş .
galiba o öküzün motor kullananlara garezi varki bilerek mi yapıyor anlamadım .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aydın kardeşim çok çok geçmiş olsun,
inş ilk ve son kaza geçirişin olur bu senin,
çünki yeterince yüklü bir kırık lısten var...

Allah Acil Şifalar Nasib Esin...

saol serkan abım aynen kırık lıstesı buyuk gecıcek ıns ama sogudum bu motordan pffff walla sokunu yenı atıyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:53 PM ----------

Geçmiş olsun Allah beterinden saklasın diyorum ve trafikte motosikletin neden bu kadar değersiz olduğunu birdaha yargılıyorum kafamda... Sonuç yok. tek bildiğim BMC(Bu Millet Cahil)

walla cıdden cahılmı desem okuzmu desem bıse dıyemıyorum artık ben bunlara

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 PM ----------

geçmiş olsun kardeş...
allah beterinden saklasın...
ilk fırsatta alçına imzaya gelicem haberin olsun...

abım tabıkı herzaman beklerım adresı werırım az sonra buyur herzaman gel kapım acık

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 PM ----------

geçmiş olsun kardeş şimdinasılsın

walla olayın soku ustumde ıste ayakda sımdılık cok sıslık oldugu ıcın yarım alcıya alındı sıslık ınınce tam alcı yapılcak onu beklıyorum ıyı olmaya calısıyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:56 PM ----------

gecmiş olsun Allah sifa versin.. :rendeer:

saol abım tesekkurler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:57 PM ----------

Aydın geçmiş olsun...

saol tesekkurler :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:57 PM ----------

GEçmiş olsun, umarın en kısa süre içerisinde iyileşirsin.:rendeer:

ıns 1ay ıcınde kalkıcam gene ayaga :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:58 PM ----------

geçmiş olsun güzel kardeşim.
Allah beterinden korusun

saol cagla ablacım amın bole kurtuldugumada sukretmek gerekır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:58 PM ----------

Geçmiş olsun birader Allah açil şifalar versin

çok geçmiş olsun, allah beterinden korusun...


geçmiş olsun kardeşim allah yardımcın olsun acil şifalar dilerim

saolun teker teker tesekkur ederım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun AYDIN arkadaşım ....

saol abım tesekkurler Allah kımseye gostermesın walla daha kotulerıde var ama bu bıle bana cok koydu dedım ya kac para ıstıolarsa verım benı o adamla bı odaya kapatsınlar 10dk sadece
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
278
abi geçmiş olsun gecen bana da carptılar artık onumden cok arkama bakar oldum ya tedırgın gıdıyorum
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
aydıncım tekrar geçmiş olsun en kısa zaman da iyileşirsin inş :rendeer:
bu arada sigortayı unutma yaptır eksik evrak olunca bazı şeyler zorlaşıyor biliyorsun :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok çok geçmiş olsun inş. kalıcı bi hasar bırakmaz parmaklarında

walla suanlık bıse yok gıbı gozukuo ama ole bı durumda o sahısı elımden alacak kısıyıde o hale sokarım yanı cıddıyım hayatımda kın beslemeyen bırıyım gecen karsıma cıktı nasılsın dıe sormadı okuz ogunden sonra kın beslıyorum ıns bı yerde karsıma cıkmaz ev adresınıde vermıyolar bana bılmıorumm ıns bıgun karsıma cıkar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:23 PM ----------

aydıncım tekrar geçmiş olsun en kısa zaman da iyileşirsin inş :rendeer:
bu arada sigortayı unutma yaptır eksik evrak olunca bazı şeyler zorlaşıyor biliyorsun :wiinkk:

sıgortayı yaptırdım bı bugun cıkartıorum motoru parktan saol abım bu arada tekrar saol ıns arayı kapatıcam 1ay sonra

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:25 PM ----------

abi geçmiş olsun gecen bana da carptılar artık onumden cok arkama bakar oldum ya tedırgın gıdıyorum

ya heryerden gelebılıyor sorun motor kullanmmak ama bı zevk cogu kısı sordu ders aldınmı dıe dedıgım tek sey
alcımı ınce tutun eve motorla gıdım dedım ben bırakmam motoru
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
hocam çok geçmiş olsun bende 1 mayısta kaza yaptım(tansiyonum düşmesi sonucu uçtum) sağ omzumda kırık var 11 gündr evde mahsurum çok sinir bozucu bişey...inşallah çabucak iyileşirsinn işin peşini bırakma...
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
amam arkadaşlar dikkat diyorum havalar biraz ısındı çok kaza haberi duyar olduk lütfen dikkat hiçbirimiz üzülmesin :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam çok geçmiş olsun bende 1 mayısta kaza yaptım(tansiyonum düşmesi sonucu uçtum) sağ omzumda kırık var 11 gündr evde mahsurum çok sinir bozucu bişey...inşallah çabucak iyileşirsinn işin peşini bırakma...

ıns gercekten ıyılesımde baska bırsey ıstemıoyrum bu arda arkadas uzlasmak ıstıyorum yazmıs kabul etmedım bende dava actım saten ne olursa olsun pesındeyım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:40 PM ----------

amam arkadaşlar dikkat diyorum havalar biraz ısındı çok kaza haberi duyar olduk lütfen dikkat hiçbirimiz üzülmesin :rendeer:

evet abı kaza haberlerı arttı gene olumlerde arttı ne yazıkkı en cok uzuldugumde o ıste :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun kardeş...
allah beterinden saklasın...
ilk fırsatta alçına imzaya gelicem haberin olsun...

abı sımdı ole foto koymak falan yok geldınız cok tesekkurler ama ole seler yapmayalım lutfen :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst