- Katılım
- 11 Kas 2005
- Mesajlar
- 14
İYİ KASK ALMIŞSIN DOSTUM HAYIRLI OLSUN.BEN DE AIROH ALDIM ÇOK MEMNUNUM.GÜNDÜZ GÜNEŞ IŞIĞI VURDUĞUNDA VE GEÇE FAR IŞIKLARINDA GAYET NET GÖSTERİYOR :cat: .MOTORA BİNECEKSEN KASK ÇOK ÖNEMLİ.....HADİ BAKALIM YBR NİDE ALIRSAN DÜNYALAR SENİN...BENDE DE VARDI SORUNSUZ BİR MOTORDU. YENİLERİNİ DAHA İYİ DİYORLAR.İNŞALLAH DİLEKLERİNE KAVUŞURSUN. :thumleft: ......SAYGILAR. :joker: Başbuğ Atatürk Diyor Ki
Türkiye Cumhuriyetinin temeli kültürdür. :joker:
Türkiye Cumhuriyetinin temeli kültürdür. :joker: