ilk kampım husky biggles 5 ve güneyli

Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Husky Beast kullanıyorum, çok memnunum.
Kötü bir modeli olacağını düşünmüyorum.
İnceleme için teşekkürler.
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
4 gündür o düzlemdeki kıyı boyunu geziyorum,
Güneyliden girdim,dağ yollarını kullanarak beğendiğim koylarda kamp kurup,büyük kemikliye ulaştım
Oranın havası ayrı,dağlar yamaçlar dik ama bitki örtüsü maki
Bugünde gökçetepedeyim yarında dönüş var

2 senedirde husky bizam kullanıyorum
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
4 gündür o düzlemdeki kıyı boyunu geziyorum,
Güneyliden girdim,dağ yollarını kullanarak beğendiğim koylarda kamp kurup,büyük kemikliye ulaştım
Oranın havası ayrı,dağlar yamaçlar dik ama bitki örtüsü maki
Bugünde gökçetepedeyim yarında dönüş var

2 senedirde husky bizam kullanıyorum

nasıl karşılaşmamışız :cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst