İlk görüntüye tekrar tekrar bakın. Felaket.

Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
allah korumus dıyorum baska bır sey demıyorum ılk goruntudekı motor bır carpsaymıs kazıyamazlardı vallaha :)
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
kardeş zaten çarpıyor, adam fırlayıp gidiyor nereye gittiği bile belli değil dikkatli bak.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Ilk kaza cok kotu yaa icim gerildi resmen umarim o adam yasiyordur.Ikinci kaza ise tam bir komedi o sisko hatun feci bir inis yapmis.Son kazayi biliyorum o genc ciddi yaralanmisti ve soka girmisti.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
ucmus bunlar yaa ...oldum olasi tirsarim bu racing tipi motorlardan zaten...
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Su popo sallamadaki hata debraj - gaz kombinasyonu yuzunden degil mi?
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
önü kaldırmak diil heralde önemli olan indirirken lastiği iyi yere bastırabilmek demekki
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
546
son kaza berbattı. ama eleman akıllılık yapıp erken yatırmısh anladıgım kadarıyla, iyi kurtardı
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ilk baştaki kazanın orijinal videosu

aynı kazanın tam videosu sanırsam uponone nin sitesinde vardı ben indirmiştim.tam virajda motor bitiyo ve sanırım yağ kaçırmaya başlıyor. adam farketmeyip viraja normal girincede motor aldından kayıyor. grüntüde görüldüğü gibi düşüyor. adam çarptıktan sonra da yağada kayan herkes düşüp aynı yere çarpıyor. izlediğim videodaki ağır çekimde ise motor adamın omzuu sıyırıp geçiyor. ve üstüne düşüyor.
işte link :


http://rapidshare.de/files/6598505/KAZA1Accident_moto_GP_extrem_crash.wmv.html
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
80
valla tüylerım ürperdi
allah bızı kazadan beladan korusun
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
83
ilk kazanin komplesini ben "bir kay keyfverici videolar" adli yaziya linklemistim, ilgilenen ordan daha detayli gorebilir.. adam amma sansliymis..
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Ben bunları gördükçe scooterımı daha fazla seviyorum.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
dikkat edin , genelde hepsi kendi hatalarından dolayı bu kazaları
yapıyorlar.adam gibi gidenler niye kaza yapmıyor..????
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
yaa ne kazalar hepsi çok kötü:( ama birtanesi var kusura bakmayın arkadaşlar o tam bir komedi hani motorla düz yolda dansöz gibi gezen varya işte o istese o hareketi yapamaz yaa:):) resmen yolda 8 çizerek gidiyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst