İlk görüntüye tekrar tekrar bakın. Felaket.

Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
ınanılır gıbı degıl gercekten arkadaslar allah hepımızı korusun gerceten bende zaten 98 dekı racıng ımle kaza yapıp 8 ay yattıkdan sonra olayı dırek degıstırdım:) dirty bike yaptım kendıme bu daha guvenlı gleıo ve daha zevklı:) ıyı ve mutlu gunlerherkese:)
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
91
hakkatten şanslıynış allah korusun kazalardan tüm motorsürücülerini kontrollü we dikkatli olmak lazım herzaman
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dikkat edin , genelde hepsi kendi hatalarından dolayı bu kazaları
yapıyorlar.adam gibi gidenler niye kaza yapmıyor..????
Ne demişler"kontrol edemediğin güç senin değildir";
sınırları zorlamanın ne anlamı var? zorluyorsan sonucu tahmininden bile ağır olabilir.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst