- Konu Yazar
- #1
1 aydır alcam alcam dedim sonunda patronum motorunu bana verdi (sağolsun).
15 metrelik kaldırım üzerinde 1 defa gidip geldikten sonra attım kendimi çevreyoluna. bi taraftan kar yağıyo, bi taraftan soğuk, yavaş yavaş gideyim dedim.
trafik sıkışmadığı sürece sorun yok. ama yavaşladığım zaman motoru kontrol edemiyorum. gazı bir türlü ayarlayamıyorum. 1-2 tehlike de atlattım ama çok büyük tehlikeler değildi.
doğrusu çok zevk alamadım. bu kadar zorlanacağımı hiç tahmin etmiyordum. 15 yıldır bisiklete bile binmiyoruz, attık kendimizi yollara. çok hoş bir tecrübe olmadı doğrusu
alışmışız sağ ayakla gaza basmaya. frene basamadım bir türlü. koldaki freni kullandım.
vitesi yükseltirken sorun yok da, onu düşürmek tam bir işkence. bulamıyorum bir türlü. vitesin yerine baktığım zaman da, dengemi kaybedecekmiş gibi oluyorum.
benzin almak için istasyona gittim. adam nerde depo dedi. ne biliim dedim. sen bilmiyomusun
. seleyi kaldır dedi, nasıl kalkıyo dedim. herhalde içinden "yuh" demiştir.
aaaa az daha unutuyodum. yolları temizleyen, altlarında süpürge gibi şeyler olan, ufak kamyonet tarzı aletler var ya, biri solladı beni. bi bozuldum ki anlatamam
. küfür ettim arkasından, "yavaş yavaş!!!"
bitti mi? tabi ki hayır.
geldim şirkete patronum da çok merak etmiş. bir süre bana ulaşamamışlar, çok kızmış. söz verdim, ehliyeti alıp, sokak arasında uzun bir süre motora alışana kadar bir daha asla trafiğe çıkmayacağım.
ve son olarak yeni başlayacak arkadaşlara tavsiye:
- ben ettim, siz etmeyin. olayı çok hafife aldım, hiç de öyle değilmiş.gerçekten çok sakat olay.
- kesinlikle trafiğe kapalı alanlarda, motora iyice alışıncaya kadar çalışın.
- ehliyetsiz gerçekten olmuyor. ehliyeti alana kadar bir daha asla çıkmam trafiğe. siz de çıkmayın arkadaşlar.
- burada çok tecrübeli arkadaşlar var. onların dediklerini gerçekten hafife almamak gerekiyomuş. ben ettim siz etmeyin.
- son olarak gerçekten de düşük bir motorla başlamak gerekiyor. bisiklet bilgisine güveneler fazla güvenmesinler, büyük bir avantaj tabi ama olay çok farklı.
herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.
15 metrelik kaldırım üzerinde 1 defa gidip geldikten sonra attım kendimi çevreyoluna. bi taraftan kar yağıyo, bi taraftan soğuk, yavaş yavaş gideyim dedim.
trafik sıkışmadığı sürece sorun yok. ama yavaşladığım zaman motoru kontrol edemiyorum. gazı bir türlü ayarlayamıyorum. 1-2 tehlike de atlattım ama çok büyük tehlikeler değildi.
doğrusu çok zevk alamadım. bu kadar zorlanacağımı hiç tahmin etmiyordum. 15 yıldır bisiklete bile binmiyoruz, attık kendimizi yollara. çok hoş bir tecrübe olmadı doğrusu
alışmışız sağ ayakla gaza basmaya. frene basamadım bir türlü. koldaki freni kullandım.
vitesi yükseltirken sorun yok da, onu düşürmek tam bir işkence. bulamıyorum bir türlü. vitesin yerine baktığım zaman da, dengemi kaybedecekmiş gibi oluyorum.
benzin almak için istasyona gittim. adam nerde depo dedi. ne biliim dedim. sen bilmiyomusun
aaaa az daha unutuyodum. yolları temizleyen, altlarında süpürge gibi şeyler olan, ufak kamyonet tarzı aletler var ya, biri solladı beni. bi bozuldum ki anlatamam
bitti mi? tabi ki hayır.
geldim şirkete patronum da çok merak etmiş. bir süre bana ulaşamamışlar, çok kızmış. söz verdim, ehliyeti alıp, sokak arasında uzun bir süre motora alışana kadar bir daha asla trafiğe çıkmayacağım.
ve son olarak yeni başlayacak arkadaşlara tavsiye:
- ben ettim, siz etmeyin. olayı çok hafife aldım, hiç de öyle değilmiş.gerçekten çok sakat olay.
- kesinlikle trafiğe kapalı alanlarda, motora iyice alışıncaya kadar çalışın.
- ehliyetsiz gerçekten olmuyor. ehliyeti alana kadar bir daha asla çıkmam trafiğe. siz de çıkmayın arkadaşlar.
- burada çok tecrübeli arkadaşlar var. onların dediklerini gerçekten hafife almamak gerekiyomuş. ben ettim siz etmeyin.
- son olarak gerçekten de düşük bir motorla başlamak gerekiyor. bisiklet bilgisine güveneler fazla güvenmesinler, büyük bir avantaj tabi ama olay çok farklı.
herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.