- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bi kaç ay sonra ehliyetimi alıyorum ve ninja ile başlamaya karar verdim, ehliyet kurslarında vitesli motor sürdürüyorlarmış bende hayatımda daha önce hiç vitesli motor sürmedim, sürdüm ama hep 1. viteste ama onunla ilgili gerek özel anlatım gerekse internetten çok bilgi edindim yani vites değiştirme küçültme, büyültme, debriyaj, kavrama noktası felan herşeyi biliyorum. Şimdiye kadar hep scooter motor sürdüm onun dışında hiç sürmedim. Önümüzdeki ay bi ninja 250r almaya karar verdim ehliyetimi alana kadar garajda beni bekliycek vede kapalı bi alanda sürekli viteslerle ilgili alıştırma yapcam böylece sınav gayet kolay geçicek diye düşünüyorum ama korktuğum nokta şu. Bu makinelerin yanına gidince üzerine binmeden yanından gidondan tutarak ayaklıktan kaldrınca bana çok ağır geliyo ben bu ağırlıkla nasıl manevra yaparım kesin düşerim gibisinden şeyler geliyo aklıma vazgeçiyorum, sizce ne yapmalıyım en büyük sorunum o düşme korkusu yani motoru bi arkadaşdan bi turluğuna isteyemiyorum motor altımdan kayar düşer diye korkuyorum ne yapmalıyım?