İlk defa güçlü motor kullanan biri bu kadar şanslı olabilir mi ?

Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
imkansız.ilk defa bu tarz motosiklete binanler genelde ya bi yere toslar ya da ön kalktığında kendilerini yerde bulurlar:)Tabi bunlar en iyi ihtimal
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne konu beeeee.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
:D Bay evet filminden bir sahne
Adamın altında 2silindirli Süpermoto ,enduro gibi motor var Ama 4 Silindir SS sesi çıkarıyor ne garip dimi
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Doğuştan motorcu ....
E bide üzerindekiler rahat... Kolay yapıyor hareketleri :)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
O kıyafetle motosiklet sürmek nasıl olur acaba, böyle alttan püfür püfür ese ese gidersin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst