turkish39 Katılım 15 Nis 2012 Mesajlar 2,782 10 Eki 2012 #3 imkansız.ilk defa bu tarz motosiklete binanler genelde ya bi yere toslar ya da ön kalktığında kendilerini yerde bulurlarTabi bunlar en iyi ihtimal
imkansız.ilk defa bu tarz motosiklete binanler genelde ya bi yere toslar ya da ön kalktığında kendilerini yerde bulurlarTabi bunlar en iyi ihtimal
sedat_57 Katılım 29 Eyl 2007 Mesajlar 6,279 10 Eki 2012 #4 hiçte ilk defa kullanmışa benzemiyor gayet pro yani adam
ZIPPIRMAN Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 25 Şub 2011 Mesajlar 1,768 10 Eki 2012 #5 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Ne konu beeeee.
bY_aLp Katılım 20 Nis 2010 Mesajlar 1,212 10 Eki 2012 #6 herif apache çıktı rıza baba... (ayna yokki)
mali_181 Katılım 3 Ocak 2012 Mesajlar 1,154 10 Eki 2012 #7 Bu sahneyi izlediğim de motora hasta olmuştum...
E eren özer Katılım 24 Eyl 2011 Mesajlar 1,703 10 Eki 2012 #9 Bay evet filminden bir sahne Adamın altında 2silindirli Süpermoto ,enduro gibi motor var Ama 4 Silindir SS sesi çıkarıyor ne garip dimi
Bay evet filminden bir sahne Adamın altında 2silindirli Süpermoto ,enduro gibi motor var Ama 4 Silindir SS sesi çıkarıyor ne garip dimi
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 10 Eki 2012 #11 Doğuştan motorcu .... E bide üzerindekiler rahat... Kolay yapıyor hareketleri
TAYFUNBORA Katılım 4 Nis 2011 Mesajlar 1,752 10 Eki 2012 #12 Evet motor buyukse hep boyle olur,sen de yap kos
Soykan67 Katılım 14 Ağu 2010 Mesajlar 2,051 10 Eki 2012 #13 O kıyafetle motosiklet sürmek nasıl olur acaba, böyle alttan püfür püfür ese ese gidersin