- Katılım
- 21 Eki 2005
- Mesajlar
- 108
- Konu Yazar
- #1
İlk ciddi kazamı yaptım ve yardım:salut:
Arkadaşlar dün 12:00 sularında motora 2 haftadır binmediğim ve yaklaşık 6 gündür hiç çalıştırmadığım için evimin yakınındaki otoparkta bulunan motorumun yanına gittim (Srad 750) otoparka gittim ve motoru bir süre çalıştırdım ve baktım motorda ısındı tabii şeytan hemen dürtükledi ve bana çok kızacaksınız şimdi 200 m. yolda ne olacak diye hemen motorun yanıbaşında duran arabamdam kask, dizlik, eldiven v. s almadım en kısa mesafede dahi full koruma gezen ben
r: tarzan gibi bindim motora, dedim ki bir eve kadar gidip döneyim (yaklaşık topu topu 300 m. lik bir güzergah, yolların çamur ve ıslak olduğunu söylemeden geçemeyecem)
Turumu tamamlamak üzereyken (bu arada çok yavaş gidiyorum) otoparka 30 mt. kala ben ana cadde de ilerlerken otoparkın bulunduğu sokaktan bir önceki sokaktan aralarında biraz mesafe olan (hatlı minübüs değil) iki minibüsün ana caddeye girmek üzere olduğunu gördüm haliyle de yavaşladım ve ilk minibüse yavaşlayarak yol verdim ve ikinci minibüs biraz geride olduğu için beni gördüğünü ve bana yol vereceğini düşünerek yoluma devam ettim(Starex).Fakat minibüs durmayarak yola girdi ve bende arabanın sol ön tamponuna daldım (abartmıyım yavaşım )ve çarpmanın etkisiyle ön lastikle çarpmamdan dolayı motor geriye doğru esnedi ve haliyle motorla birlikte düştüm.Neyseki motor üzerime düşmedi her tarafım çamura bulandı ve kalktım kendime baktım birşeyim yoktu!Sonra minibüsün şoförü arabadan indi ve suçu bana atmaya çalıştı
r: bende haliyle çok sinirliyim adama ağzıma ne geldiyse söyledim baktım adam suçunu kabul ediyo dedim polisi çağıralım adam bana uyar dedi neyse polisi çağırdık 3 saat kadar bekledikten sonra polis geldi ve tutanak tuttu haliyle kusur karşı tarafa yüklendi ve motorun hasarını karşı tarafın sigortasından yaptıracağız.
Hasara gelince motorun ön kafa grenajı bayağı bir hasar gördü, kırıldı, cam kırıldı , sol yan grenaj hasar gördü, ram-airler yerinden çıktı belki de kırıldı, sol arka sinyal kırıldı volan kapağı bayağı zarar gördü, hasar büyük yani
:salut:
Kazanın bana verdiği hasarda yaklaşık 5 saat sonra akşama doğru etkisini gösterdi yukarda da belirttiğim gibi kazadan sonra bende hiçbir şey yoktu ve çok sevinmiştim fakat sol elimde ve kolumda gittikçe şiddetlenen bir ağrı, sızı oluştu ve akşam için Avcılarda bara gitmek için arkadaşlarla sözleşmiştik onlarda bekliyor, evdekilere bir şey söyleyemedim ama sızlanmaya başlanınca şüphelenmeye başladılar (bu sabah herşeyi itiraf ettim, nasihatlar, kızmalar v.s, v.s)kuzenimde yanımda olduğu için arabayı sen sür ve hastaneye gidelim dedim, 20:00 gibi hastaneye gittik, neyse ki kırık, çıkık, çatlak yok, ama sol bileğime alçı yaptılar ve sol elim şu an alçı da) bir ağrı kesici iğne yaptılar ve bayağı bi rahatlattı iğne beni
r: ve ordanda arkadaşlara verdiğim sözü tutmak için Avcılar”a geçtik.
Şimdi kendimce bazı sonuçlar çıkarttım (kıssadan hisse yani)
- 50 m. lik bir yola gidersen dahi kask, mont, dizlik, eldiven,kesinlikle giy
- Ehliyet sertifikamı aldım diye sevinme, bir işe yaramıyor, git ehliyetin kartını al,
kesinlikle geciktirme, sonra o gün 100 YTL lik telefon konuşması yaparsın benim gibi (ayrıntılara girip genç arkadaşlara kötü örnek olmak istemiyorum)
- Asla yavaş gitseniz dahi bu adam beni gördü diye düşünmeyin bırakın o geçsin
(çünkü adamın dediği aynen şu “ben sağıma baktım boştu girdim yola, bir de sol taraftan bir ses, darbe geldi bakıyorum bakıyorum bir şey yok sonra seni ve motoru yolda gördüm” yani adam ana yola çıkarken soluna bakmaya zahmet etmiyor
r: bu arada benimde hatam yok değil ara gazı vermem, kornaya basmam gerekirdi atalarımız ne demiş “İğneyi kendine çuvaldızı başkasın batır”
Ya arkadaşlar durum bu iyi ki hızlı değilmişim ne bileyim paylaşmak istedim sizinle belki size de kötü bir örnek olmuşumdur sizde kendinizce bu kazadan bazı sonuçlar çıkarabilirsiniz
Ha bu arada benim motor Suzuki Srad 750 bu motoru karşı tarafından sigortasından yaptıracağız bu konuda bana yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa (motoru verip yapılmış bir şekilde geri alabileceğim beni üzmeyecek, önerebileceğiniz bir servis varsa Avrupa yakasında özellikle Şirinevler civarında) bildirirseniz çok sevinirim.
Esen ve dostça kalın.:rendeer:
Arkadaşlar dün 12:00 sularında motora 2 haftadır binmediğim ve yaklaşık 6 gündür hiç çalıştırmadığım için evimin yakınındaki otoparkta bulunan motorumun yanına gittim (Srad 750) otoparka gittim ve motoru bir süre çalıştırdım ve baktım motorda ısındı tabii şeytan hemen dürtükledi ve bana çok kızacaksınız şimdi 200 m. yolda ne olacak diye hemen motorun yanıbaşında duran arabamdam kask, dizlik, eldiven v. s almadım en kısa mesafede dahi full koruma gezen ben
Turumu tamamlamak üzereyken (bu arada çok yavaş gidiyorum) otoparka 30 mt. kala ben ana cadde de ilerlerken otoparkın bulunduğu sokaktan bir önceki sokaktan aralarında biraz mesafe olan (hatlı minübüs değil) iki minibüsün ana caddeye girmek üzere olduğunu gördüm haliyle de yavaşladım ve ilk minibüse yavaşlayarak yol verdim ve ikinci minibüs biraz geride olduğu için beni gördüğünü ve bana yol vereceğini düşünerek yoluma devam ettim(Starex).Fakat minibüs durmayarak yola girdi ve bende arabanın sol ön tamponuna daldım (abartmıyım yavaşım )ve çarpmanın etkisiyle ön lastikle çarpmamdan dolayı motor geriye doğru esnedi ve haliyle motorla birlikte düştüm.Neyseki motor üzerime düşmedi her tarafım çamura bulandı ve kalktım kendime baktım birşeyim yoktu!Sonra minibüsün şoförü arabadan indi ve suçu bana atmaya çalıştı
Hasara gelince motorun ön kafa grenajı bayağı bir hasar gördü, kırıldı, cam kırıldı , sol yan grenaj hasar gördü, ram-airler yerinden çıktı belki de kırıldı, sol arka sinyal kırıldı volan kapağı bayağı zarar gördü, hasar büyük yani
:salut:
Kazanın bana verdiği hasarda yaklaşık 5 saat sonra akşama doğru etkisini gösterdi yukarda da belirttiğim gibi kazadan sonra bende hiçbir şey yoktu ve çok sevinmiştim fakat sol elimde ve kolumda gittikçe şiddetlenen bir ağrı, sızı oluştu ve akşam için Avcılarda bara gitmek için arkadaşlarla sözleşmiştik onlarda bekliyor, evdekilere bir şey söyleyemedim ama sızlanmaya başlanınca şüphelenmeye başladılar (bu sabah herşeyi itiraf ettim, nasihatlar, kızmalar v.s, v.s)kuzenimde yanımda olduğu için arabayı sen sür ve hastaneye gidelim dedim, 20:00 gibi hastaneye gittik, neyse ki kırık, çıkık, çatlak yok, ama sol bileğime alçı yaptılar ve sol elim şu an alçı da) bir ağrı kesici iğne yaptılar ve bayağı bi rahatlattı iğne beni
Şimdi kendimce bazı sonuçlar çıkarttım (kıssadan hisse yani)
- 50 m. lik bir yola gidersen dahi kask, mont, dizlik, eldiven,kesinlikle giy
- Ehliyet sertifikamı aldım diye sevinme, bir işe yaramıyor, git ehliyetin kartını al,
kesinlikle geciktirme, sonra o gün 100 YTL lik telefon konuşması yaparsın benim gibi (ayrıntılara girip genç arkadaşlara kötü örnek olmak istemiyorum)
- Asla yavaş gitseniz dahi bu adam beni gördü diye düşünmeyin bırakın o geçsin
(çünkü adamın dediği aynen şu “ben sağıma baktım boştu girdim yola, bir de sol taraftan bir ses, darbe geldi bakıyorum bakıyorum bir şey yok sonra seni ve motoru yolda gördüm” yani adam ana yola çıkarken soluna bakmaya zahmet etmiyor
Ya arkadaşlar durum bu iyi ki hızlı değilmişim ne bileyim paylaşmak istedim sizinle belki size de kötü bir örnek olmuşumdur sizde kendinizce bu kazadan bazı sonuçlar çıkarabilirsiniz
Ha bu arada benim motor Suzuki Srad 750 bu motoru karşı tarafından sigortasından yaptıracağız bu konuda bana yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa (motoru verip yapılmış bir şekilde geri alabileceğim beni üzmeyecek, önerebileceğiniz bir servis varsa Avrupa yakasında özellikle Şirinevler civarında) bildirirseniz çok sevinirim.
Esen ve dostça kalın.:rendeer: