ilginç

Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
arkadaşlar ilginç bir haber duydum bu Lüfi kirdar sergi sarayındsakı fuarda çin malı motorsikletleri boykot etmek için büyük motorsiklet firmaları katılmayacakmış doğrumudur..
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Evet. Baba firmalar yok o fuar da. 2 gün sonraki fuarda olcaklarmıs.
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
8
çok doğru bir tepki bence şu çinliler herşeyi ele ayağa düşürdüler
çok ucuza satıyorlar ama motorları çok dandik
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
bence katılmalı ve farklarını göstermeliler saçma bi boykot neden meydanı onlara bırakıyorlar ki sonuçta zarar gören yine motor tutkunları olacak yanlış bilgilendikleri ve kandıkları için.
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
wallki' Alıntı:
çok doğru bir tepki bence şu çinliler herşeyi ele ayağa düşürdüler
çok ucuza satıyorlar ama motorları çok dandik
o çinliler sayesinde motorculara çoğalıyor
o çinliler sayesinde bizi daha çok farkediyorlar
o çinliler sayesinde senelerdir motor hayali kuranlar motor alabildi
o çinlilere benden sonsuz teşekkürler
japonlar fiyatları biraz daha makul tutsada çinlilerede korelilerede mecbur kalmasak
at gözlüğüyle bakmayın herşeye geniş düşünün biraz
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
19
çin çin çin

evet arkadas dogru soluyor biz kullanıcılar neden kalitelı mal almak ıstemıyelım kı parası olan tabıkı daha ıyısını alır ucuz dıye çin malını tercih ediyoruz tabi bu malı alanda slaak değil kalitesinin ne derecede oldugunu biliyor şimdi honda nın motosikleti her hangı bı cin motosıkletıyle aynı fıyatta veya 3 asagı 5 yukarı bır fıyatta olsa neden honda almıyalım salak mıyız biz....
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
bence doğru yanları da var.bütün çinlilerin fuara katıldıgını dusunsenıze yer kalmaz orda. zaten mekanın kapasitesi belli...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
o çinliler sayesinde motorculara çoğalıyor
o çinliler sayesinde bizi daha çok farkediyorlar
o çinliler sayesinde senelerdir motor hayali kuranlar motor alabildi
o çinlilere benden sonsuz teşekkürler
japonlar fiyatları biraz daha makul tutsada çinlilerede korelilerede mecbur kalmasak
at gözlüğüyle bakmayın herşeye geniş düşünün biraz

Kafası çalışan adam anlıyo arkadaşlar yıllarca dandirik motorları kakaladı büyük firmalar yedek parçası bulunmazdı ben italyadan parça getirttiğimi biliyorum kendi imkanlarımla bir scooter yarı araba parasıydı ya iş için kullanacaklar alıyodu yada çok parası olanlar.. o günleri yaşamayanlar ne demek istediğimi anlamayacaklardır...tornacılarla akraba olmuştuk hiç bir parça olmadığından çoğunu tornada yaptırmak zorunda kalıyoduk ....şimdi büyük markalara bakıyorumda değil fiyat arttırmak fiyatlarını geri çekiyolar . Çinliler olmasa honda beat kaç paradan satışa çıkardı ve siz onu almak için ne kadar beklerdiniz bunu düşündünüzmü ben 2004 te paranın %25 ini peşin yatırıp tam 5 ay da aldım motoru ...Hadi kolay gelsin

bu arada başlık motosohbette haberiniz ola
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
50
benim gecen gun gazetede okuduguma gore cinlilerden degil de fuar alaninin ufak olmasina kaynaklaniyor bu ikinci fuar olayi moted itiraz etmis ve gelin daha buyuk bir yerde yapalim demis fakat kabul gormemis e oylede olunca onlarda gitmis kendi fuar merkezlerini kiralamis..
ve ayrica cidden cinliler olmasaydi su anda bende bir motorcu olamayacaktim ki benim icin cok uzucu olucakti.:wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
zipir' Alıntı:
o çinliler sayesinde motorculara çoğalıyor
o çinliler sayesinde bizi daha çok farkediyorlar
o çinliler sayesinde senelerdir motor hayali kuranlar motor alabildi
o çinlilere benden sonsuz teşekkürler
japonlar fiyatları biraz daha makul tutsada çinlilerede korelilerede mecbur kalmasak
at gözlüğüyle bakmayın herşeye geniş düşünün biraz

::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
büyük markalar boykot yapacaklarına fiyatlarını makul ölçülere getirseler zaten boykota gerek kalmaz. ama adamların yağlı kapıları kapanıyor tabi.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
onlar için büyük bir pazar neden çekilsinler ki? boykot filan yapacak kadar da satışları yok. büyük fuarlara kesin katılırlar.
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
143
Biraz fuar alaninin darlığından dolayı buna gitmişler diye duymustum. Eğer gerçekten boykot amacıyla katılmıyorlarsa bu ne kadar kötü niyetli olduklarını gösterir. İsteyen istediği fiyata satar. Eğer daha fazla satmak istiyorlarsa onlarda biraz indirim yapsın o zaman. Zaten her ürünün bütçesine göre alıcısı var. Bence çin motorları sayesinde pek çok insan motor sahibi oldu, çok da iyi oldu. 1500 liraya bir Cin mali alip 2-3 sene tepe tepe kullandıktan sonra çöpe atsanız bile bence almaya değer. Elbette herkes Honda, Yamaha.. vb almak ister ama bütçesi Çin'e yetiyorsa ne yapsın. Türkiye'nin kişi başına milli geliri Japonya'nin Almanya'nın seviyesine çıkarsa o zaman zaten arasanda bulamazsın Çin motoru... O zaman Mercedes, BMW'de boykot etsin 15 milyar'a Dacia alanlari... :)
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Arkadaşlar Büyük markaların fuara katılmayacağı doğru ama çin malı motorları boykot etmek için değil, Lüftü kırdarda mekan kısıtlı olduğundan ve bu fuarı düznleyen şirketle oluşan anlaşmazlıktan dolayı diğer fuara katılacaklar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst