İğrenç bi yaratık bu yaa.. Kıl oluyorum böyle heriflere.. Çantayı kafasına geçirip ne bakıyosun öküüüzz demek geçiyo içimden hep..r:
r:
r:
![]()
ne biçim konuşuon sen..
benim adamım o ::winkwink::winkwink
çok sehsii 2 numaralı oturuşunu yapmış 10 numaralı bakışını atmış:mrgreen:
Zevksizler sizi noolcak![]()
Neydi dur...
Çişim geldi miydi kasetin adı :queen:
Tiksinççç ::arrow::
Resimdeki arkadaş öküz lük sınırını geçmiş bence.kafes içinde felan gezdirmek gerekir.