ilginç tesadüf kaza kahraman maraş mt den

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
arkadaşlar dün acayib bir tesadüf oldu
arabama antifiriz koymak için sanayi ye gittim
benim ustanın arabasına (araba tata pikab bu arada)
yandan bir motosikletin çarptığını söyledi bana
konuştuk sohbet ettik konuyla ilgili tabiki iyi yönde oldu konuşmalarımız motorcu dan yana
işte tesadüf şimdi oldu
bu gün bizim mt den (kahraman maraş mt )spedi mustafa itfayeci olanımız )
onu arayacaktım ki bi de ne göreyim siteye mesaj atmış kaza yabtım diye
hemen aradım telden
veeeee
şaşkınlık benim tamircinin pikapına çarpan motor cu bizim mustafa (itfayeci olan)
allahtan bişryi yokmuş çokkkkkk geçmiş olsun mustafa
yarın yanına geleceğim bi bakalım motor nasıl
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Geçmiş olsun arkadaşa.. Birşey olmaması sevindirici..
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
adam sadece ayağından sekiyor allahtan bişeyi yok fazla
hemen kazaden sonra ambulansla hastaneye götürmüşler bu arada diğer şoförde adam gibi adam yani arkadaşımıza yüklenmemiş sağolsun motor diye küçümseme falan olmamış yani
o ambulasla hastaneye giderken motordan haberi kesilmiş garaja çekmişler motoru
daha bu gün görmee gitti fena durumda değilmiş oda
sahibi gibi sağlam çıkmış maşallah
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın. Kazayı yapanlar iyi denk gelmiş...
 
Katılım
14 Şub 2008
Mesajlar
20
bendende gecmiş olsun. gerci tanısamadık mustafa ile ama insallah yakın zamanda tanısırız... gercekten buyuk tesaduf olmus
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
art arda kaza haberleri arkadaşlar lütfen biraz daha dikkat yerler ıslak yağmur çamur herşey aleyhimize . .
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Öncelikle geçmiş olsun.. Allah Beterinden saklasın...

Kaza... Kaza... Kaza...

Biraz daha dikkat arkadaşlar.. Bu haberleri okumaktan fenalık geliyo.. üzüntüden saçlar beyazladı..

Hepimizin Tekeri Düz Bassın..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
geçmiş olsun kardeş. şu anda senle telde konuşuyoruz. aman kardeş, daha dikkatli ol.

( mustafa tamircideydi. motorunu yaptırıyor. morali de iyiymiş. haberler sevindirici )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst