ilginç ötesi bir motosiklet

Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
71
biz motorcuların hep deli olduğumuzu söyler dururlarda peki bu motorları yapanlar akıllımı şimdi örneğini yukarda görüyorsunuz
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
ılgınc bır uslup anlatıyor bu makına sankı ustume bınde ucurayım der gıbı :)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
172
bu alet kullanılırken görmek isterdim acaba nasıl kullanıyor o hava girişleri oraya konulur mu suratının altında 4 adet elektirik süpürgesi varmış gibi :)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nası bişiiiii bu yaaaaaaaaaaaa amanınnnnnn hehehe...!
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Bence illaki herşeyin bir mantığı olması zorunlu değil kafasına esmiş canı sıkılmış oluşturmuş sıradışı...
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Tamamen sürat amaçlı bu.Şu show amaçlı yarış yapanlar var ya.O mevzu işte
 
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
415
tasarımı güzel ama sürüş keyfi ve rahatlığı nasıl onu bilmek gerekir yoksa konuşmanın bi manası yok bence
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Capraz tekerlek ivmeyi dusurmek ve surtunmeyi azaltmak icin yapilir. Uzunluk ruzgar acilimi ve kullanicinin kilosunu dengelemesi icin (hiz kaykaylarinda oldugu gibi) sanirim bu alet ciddi hizlara ulasiyor. Bize hizini da bulursan anlariz belki.
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
55
Btün toz toprak ağzına dolar admın kamyonun altına filan girersin bununla ama yinede çok sıradışı:cat:
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
83
bence trafikte hiç sıkışmamak için yapmış bunu yapan adam..gerekirse arabaların altından geçer :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Skullhunter' Alıntı:
Bu motosikletin (tabii buna motosiklet denirse) mantığı ve amacı nedir acaba ? :silent:

hiç bi mantığı yok ve buna motor denmez iiice saçmaladılarrr :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst