İlginç Motor Taşıma Tekniği :)

Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
arkadaslar size garip gorunuyo ama bunun gibi bir tane tasiyici bile var...
aslinda cahillikten yapmamis bence kesin bişiler biliyomuşta öyle yapmış...

buyrun buda resmi...


towing-device-golden25b.jpg
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Acaba ön teker yerde kalsaydı daha kullanışlı mı olurdu ki? Hımm.. belki de mümkün olduğunca sabitlemektir doğru olan.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
BOY arkadaşımıza haber vermek gerek motorunu taşıyacak bir şeyler arıyordu
yalnız ciddi anlamda BOY arkadaşımıza bu konuda istanbul MT olarak yapabileceğimiz daha fazla şeyler olsa gerek
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Motorunda 2 teker arası mesafesi uzun olmalı.Honda Todayle falan yapılmaz böyle heralde:mrgreen:
 
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
139
valla ne yalan söyliyim benim de hoşuma gitti gayet net olmuş sağlam bağlandıysa bi tehlike yaratıcağını zannetmiyorum ama hakkatten komik:mrgreen:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Kendi memleketimizin insanı çok doğru iş yapıyomus gibi bide elin adamın yaptığı işimi yorumluyosunuz bencede gayet normal çokta büyütülcek bisey değil.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
türk mürk diye dalga geçiyosunuz ama ben zekice buldum, sağlam bağlandığı taktirde neden olmasın?

ben kendim için konuşuyorum dalga gecmiyorum. bi nevi öz eleştiri diyorum.
çok şükür bende türküm ( kendimize has mı desem ,akdenize has mı desem ,ön asyaya hasmı desem ,orta doguya has mıdesem ) farklılıklarımız var ve biz hemen birbirimizi tanıyoruz .
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
ben burada dalga geçilecek alay edilecek birşey göremiyorum :pr:

pek sağlıklı olmadığı ortada ama dikkatlı davranılarak taşındığında en hasarsız teknik bu gibi görünüyor

buraya yazanların çoğu belliki hiç yolda kalmamış kaldığınızda bu görüntüyu hatırlayıp uygulamak isteyeceğinizden adım gibi eminim hemde birkaçmilyarlık çinli motorlarınız için

burdaki motorun markasına ve modeline dikkat edelim kim bilir nerde kaldı

asıl alay edilmesi gereken konu ise bu kadar gelişmiş bir ulkede bunun yapılmış olması

eğer tc de bu manzarayı görebiliyorsak bu normaldır avrupa ulkesinde göruyorsak anormaldır ki bunu yapan turk yada başka bir ırk farketmez neticede oradakı herkes aynı ımkanlara sahıp
:pr:
( bunu yabancı uyruklu ınsanların yapması bene olası değil çekıcısısz taşımak yasak ve cezaı uygulamalar yabacı uyruklulara karşı çok daha sert ):pr:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
BOY arkadaşımıza haber vermek gerek motorunu taşıyacak bir şeyler arıyordu
yalnız ciddi anlamda BOY arkadaşımıza bu konuda istanbul MT olarak yapabileceğimiz daha fazla şeyler olsa gerek

Kesinlikle katılıyorum... Bu kadar zorluklarla birşeyler yapılmaya çalışılıyor... Her şey hiçbir destek olmadan bireysel olarak karşılanıyor...

Böyle bir durumda biz Boy'un yanında olmalıyız , destek vermeliyiz... Taşıyıcı araç bulunamadığı için piste yarış motoruyla binerek gitmesi gerekiyor... Otoyolda kullandığı o lastiklerle sonradan sıralama turlarına çıkıp derece elde etmeye çalışıyor... Körfez pistinde herşey ticarete dökülmüş , adım atabilmek için cebinize elinizi atmanız gerekiyor... Daha çok şey var yazacak... Ama herzaman alttan alınıyor...

Motosiklet.net olarak Boy Boy diyip duruyoruz... Ama bilmemerede köfte yemeye yarışta Boy'a destek veren insanlardan fazla insan gidiyor... Yarış günü insanlar yarıştan birhaber...

Bu arada Mehmet abi kendini geliştiriyor... Zorluklar içinden sıyrılıp tur zamanlarını geliştiriyor... Yarın öbürgün 1. geldiğinde burada topic açılacak , helal be işte bizim sitede böyle bir yarışçı var , gurur duyuyoruz diyeceğiz... Peki bunu demeyi biz hakedecek miyiz?

Bence biraz daha duyarlı olmalıyız... hepimiz...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
adam en iyisini yapmış millete ağız eğeceğine....tabi geliştirilebilir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst