1- Motor yatmış olabilir...
2- kötü kullanıma maruz kalmış (yağsız kullanılmış) olabilir..
3- Rodaj dönemi güzel yapılmamıştır ... Sahibinin kıl kapması sonucu yeni motor yapılmış olabilir..
İlla altında kötü bişey aramanın kime ne faydası olabilir ki?... Sıfır motor yapılmış işte.... Buluyosunuz da sıfırını altındaki horozu ararsınız..
Şunu da anlamam... adam 80 binde motor yaptım deseydi daha mı makbul dü? Titiz olabilir , motorundan verim alamamış olabilir... Kaldı ki BMW kullanıcılarının apaçiler gibi kullanacağını sanmam...
Yanlış anlaşılmayım motor benim falan değil... Sahibinide tanımam...
