- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
Abi benim param ve tercihim belli ise, karşımdakinin kaça sattığının pek önemi kalmıyor
O fiyata alana kadar almam olur biter. Yani satan kadar sende özgürsün 
Başlangıç motosikleti olarak veya motosikletini elden çıkarıp model bakınıyor durumdaysan 2. elde işin zor çünkü biyerden sonra pes edersin ve karşındakine haketmediğini düşünsende bi şekilde yaratıp o parayı verirsin :/
Bana göre başta en az motosiklete ayırdığınız para kadar kenarda paranız olmalı bu değişmez kural.
Fiyat politikasına şahsi bakış açımsa şudur:
Güncel "0" km fiyatı üzerinden, ciddi kaza bela görmemişse her bir yıl yaşlanmışlık adına %10 düşülmeli (firmanın deposunda dursa bile!)
10.300 olan CBR fiyatı 2011,2012,2013 yıllarında hayattaydı ve bu yılları yaşadı...
1300*3=3900
10300-3900= 6400 TL, bu fiyatlara almakta satmakta mantıksız değil bence :silent:
Ki direk nakit alan bayiler veya bunun gibi galeriler bu tür bi hesap yaparlar, üzerine makkaj kusurlarını, detay kullanım hasarlarını keserler... ... bu böyledir
Kendi zevkine uygun ekstra aksesuarlar eklemişsen, ya bu aksesuarları ustaya götürüp söktürtüp ilanlar açar satmaya çalışırsın
veya bu zahmete ve söktürtme masraflarına sattığım kişi katlansın diyorsan makul bi fiyata verirsin göz yumulabilir bi zahmet, katlanılabilir bi zaman kaybı olur sadece :silent: Tercihim hiç eklenti olmaması :cat:
Ne desek boşş, isteyen istediğini yazıyor abi memleket efsanelerle dolu, saygımız sonsuz :mrgreen: Bu yüzden "0" km çoğu zaman en mantıklı tercih, bence bu yaklaşım doğru :cat:

Birine %10 1yıl için çok geliyor, 10.000 liramı sana vereyim ver CBRını 1 yıl kullanayım 1300 lira para vereyim geri verdiğimde 10 liramı geri alırım diyorum. 1300 liraya koskoca 1 yıl harciycakmısın motosikletimi diyor :mrgreen:
Ya ne farkı var allah aşkına, sen harcadın ya düş işte :mrgreen:
Başlangıç motosikleti olarak veya motosikletini elden çıkarıp model bakınıyor durumdaysan 2. elde işin zor çünkü biyerden sonra pes edersin ve karşındakine haketmediğini düşünsende bi şekilde yaratıp o parayı verirsin :/
Bana göre başta en az motosiklete ayırdığınız para kadar kenarda paranız olmalı bu değişmez kural.
Fiyat politikasına şahsi bakış açımsa şudur:
Güncel "0" km fiyatı üzerinden, ciddi kaza bela görmemişse her bir yıl yaşlanmışlık adına %10 düşülmeli (firmanın deposunda dursa bile!)
10.300 olan CBR fiyatı 2011,2012,2013 yıllarında hayattaydı ve bu yılları yaşadı...
1300*3=3900
10300-3900= 6400 TL, bu fiyatlara almakta satmakta mantıksız değil bence :silent:
Ki direk nakit alan bayiler veya bunun gibi galeriler bu tür bi hesap yaparlar, üzerine makkaj kusurlarını, detay kullanım hasarlarını keserler... ... bu böyledir
Kendi zevkine uygun ekstra aksesuarlar eklemişsen, ya bu aksesuarları ustaya götürüp söktürtüp ilanlar açar satmaya çalışırsın
veya bu zahmete ve söktürtme masraflarına sattığım kişi katlansın diyorsan makul bi fiyata verirsin göz yumulabilir bi zahmet, katlanılabilir bi zaman kaybı olur sadece :silent: Tercihim hiç eklenti olmaması :cat:
Ne desek boşş, isteyen istediğini yazıyor abi memleket efsanelerle dolu, saygımız sonsuz :mrgreen: Bu yüzden "0" km çoğu zaman en mantıklı tercih, bence bu yaklaşım doğru :cat:

Birine %10 1yıl için çok geliyor, 10.000 liramı sana vereyim ver CBRını 1 yıl kullanayım 1300 lira para vereyim geri verdiğimde 10 liramı geri alırım diyorum. 1300 liraya koskoca 1 yıl harciycakmısın motosikletimi diyor :mrgreen:
Ya ne farkı var allah aşkına, sen harcadın ya düş işte :mrgreen: