- Konu Yazar
- #1
Aslında bir hafta oluyor motorumu alalı ama aldığım gün tam Necdet Abinin cenazesine denk geldiği için başlık açmak içimden gelmedi. Şimdi arkadaşların da ısrarıyla açayım dedim.
Bir süredir forumlarda GV250 ile ilgili bilgiler alıp duruyordum, cruiser düşünüyordum, zaten motor sevdamın sebebi klasik cruiserlardır. Bir sürü tereddüt, bir sürü tavsiye, alayım mı bekleyim mi düşünmeleri sonrasında çok temiz bir motor buldum, anlaştık ve 2.el ama sıfır gibi (serviste usta bile sıfır mı hayırlı olsun dedi
) 1600km'de 2007 model Hyosung GV250 Aquila'mı aldım. Ekonomik durumumun da doğrultusunda en doğru tercihi yaptığıma inanıyorum. Aldığım gün 75 km yaptım bir günde ve motor çok rahat, kullanımı kolay ve de inanılmaz bir performansı var. Özellikle sesi etkileyici.
Servise götürdüm ikinci gün şöyle bir baksın diye. Usta, "çok güzel bir motor aldın, bu motorun değerini bil" dedi
(İçimden en az cbf150 kadar dedim). Epeyce de muhabbet ettik. Bir haftadır neredeyse her gün bindim çok rahat ve güçlü bir alet.
Mutluyum ne diyim!
Birini sattık öbürünü aldık. Herkese nasip olsun bu güzel duygular diyelim.
Ve fotoğraflar.

Daha bir hafta önce burada bir cbf150 duruyordu.
Umarım en az onun kadar güzel şeyler yaşatır bana bu motor da.

Bunlar aldığım gün çekildi, şimdi üzerinde koruma demiri de var.
Bir süredir forumlarda GV250 ile ilgili bilgiler alıp duruyordum, cruiser düşünüyordum, zaten motor sevdamın sebebi klasik cruiserlardır. Bir sürü tereddüt, bir sürü tavsiye, alayım mı bekleyim mi düşünmeleri sonrasında çok temiz bir motor buldum, anlaştık ve 2.el ama sıfır gibi (serviste usta bile sıfır mı hayırlı olsun dedi
Servise götürdüm ikinci gün şöyle bir baksın diye. Usta, "çok güzel bir motor aldın, bu motorun değerini bil" dedi
Mutluyum ne diyim!
Ve fotoğraflar.

Daha bir hafta önce burada bir cbf150 duruyordu.

Bunlar aldığım gün çekildi, şimdi üzerinde koruma demiri de var.
Son düzenleme: