İkinci konum için böyle birşey düşündüm gereksiz olmaz umarım :)

Katılım
15 Kas 2014
Mesajlar
139
94O0MO.jpg

Helal olsun bir ilki başarmış. ::biggrinn
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Akşam eve gidince titremeye devam ediyosundur heralde. Hele motor 82 bine gelmiş mecbur titreyecek. Zor iş gerçekten :)
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Vay arkadaş adamın 82 bin yaptığına bakmamışta biri titrediğine diğeride yukarıdaki arkadaşın dediği gibi başka günde çekilmiş olabileceğine inanmadan laf sokmuş. Allah sizede (göre bilirseniz) böyle km yapmayı nasip etsin ne diyelim. Helal olsun iyi yol yapmışsın :)
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
24
Hhe enteresan yorumlar a.m ve p.m yazılarına bakıvereydin :) ve zaten saat 1 saat geride olsa gerek sabah 8 gibi çıktım akşam 20 gibi 2. Fotoğraf instasize de birleştirdim sayfayı aşağı çekmeyin diye bugüne ait 2 side bu arada. Çok zor bi şey gibimi geldi size yoksa anlamadım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

Titreşimi sorma Azer bülbülden temiz kullanılmamış 2.el :)
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
24
Birde böyle paylaşalım bakalım kişi herkesi kendi gibi bilirmiş :)







 
Katılım
21 May 2015
Mesajlar
84
onların 200.000 mil yapan 600f'i varsa bizimde 200.000 km yapan tvs'miz olacak inşallah :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst