- Katılım
- 4 Mar 2011
- Mesajlar
- 374
ne kadar dürüstçe bir davranıştır bir aracın kilometresiyle insanları yanıltıp olduğundan daha yeniymiş gibi göstermek sonuçta bir çoğumuz bu konuya duyarlı davranacağız elbette çünkü hilleyle hurdayla işimiz olmaz fakat sevgili yurdum insanı yine bunu yapan ve tc vatandaşı peki kim yapıyor bunu sen yapmıyorsan ben yapmıyorsam hayaletlermi yapıyor nitekim kısaca yapan yine biziz bireysel anlamda dürüstçe davranmak lazım sonrada kızıyoruz bizi avrupa birliğine almıyorlar diye almazlar tabi dünyaya nam salmışız bu konularda mesela....
ok atmada onlar, b..k atmada biz, araba yarışında onlar,sidik yarışında biz,sırt üstü yüzmede onlar ,sırt üstü yatmada biz ,üretmede onlar ,tüketmede suyunu çıkarmada biz, onlar biz ,onlar biz :cherry: günaydınnnn yurdum insanı :bounce:
her toplumd cürük elmalar olduğu gibi türkiyede de mevcut belki biraz az belki biraz çok .bunun avrupa birliği ile alakalı bişey olduğunu düşünmüyorum! neyse konumuz bu değil zaten, yakalayan arkdaş çok iyi yakalamış, motosiklet mağazalarında 2. el almamak lazım gibi görünüyor, adamlar her işi biliyorlar ,onlar için km düşürmek eminim çoçuk oyuncağı kadar kolaydır!