İkinci el motor alacaklar, dikkat;

Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
12
Ikinci el Yamaha FZ6 motorsiklet 12.750 TL
Arkadaşlar bu motor benim sattığım motordur!
Motosikleti ben 46200 KM de sattım.İlandaki kilometre ortada!

Lütfen ikinci el motor alanlar, gözünü dört açsın, uyanık olsun.

Bir çok detayından dolayı eminim.En basitinden kornası turuncu ve reno 12 kornası.Ben takmıştım.Başka detaylar da var ama yazmayacağım.

ekrangrnts19.jpg


Şasi no;
JYARJ074000024625
Motor No;
J507E058739
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Gecen hafta bakmistm bu motora cok para istiyor diye kalsin demistm iyiki kalsin demisim:))
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
Örnek bir davranış.:cat:

Mesajını alıntı yaparak,Fazer kullanıcılarının topiğine ekledim.:cat:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
ikinci el motorlarda öyle şeyler dönüyorki
1000 rr kafadan kaza yapıyor. şase kırık aparata baglayıp düzeltiyorlar. sonra granaj 20 bin para istiyorlar.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bilgilendirme için teşekkürler arkadaş,geçenlerde bende izmir'den bir bandit bulmuştum 2004 model 15000 km de :silent: ne tesadüf demekki 15000 km standardına bağlamışlar işi.sonra vaz geçtim.
bu tarz ilan gördüğümde hemen sahibinden.com yetkililerine mesaj atıp ilanı yayından kaldırtıyorum.bence yapmadıysan sende öyle yap ki kimsenin ağzı yanmasın.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ne kadar dürüstçe bir davranıştır bir aracın kilometresiyle insanları yanıltıp olduğundan daha yeniymiş gibi göstermek sonuçta bir çoğumuz bu konuya duyarlı davranacağız elbette çünkü hilleyle hurdayla işimiz olmaz fakat sevgili yurdum insanı yine bunu yapan ve tc vatandaşı peki kim yapıyor bunu sen yapmıyorsan ben yapmıyorsam hayaletlermi yapıyor nitekim kısaca yapan yine biziz bireysel anlamda dürüstçe davranmak lazım sonrada kızıyoruz bizi avrupa birliğine almıyorlar diye almazlar tabi dünyaya nam salmışız bu konularda mesela....
ok atmada onlar, b..k atmada biz, araba yarışında onlar,sidik yarışında biz,sırt üstü yüzmede onlar ,sırt üstü yatmada biz ,üretmede onlar ,tüketmede suyunu çıkarmada biz, onlar biz ,onlar biz :cherry: günaydınnnn yurdum insanı :bounce:
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Ne güzel gittim 98.000km'de motor aldım bilerek görerek..

ikinci el motor.. hakikaten problem.. isteyen alınsın üstüne isteyen alınmasın.. ikinci el motor işini ticarete dökmüş adamların büyük bi kısmında ticari ahlak kalmamış.

Kazalı motorları hurda parasına alıp, çıkma parçalarla 5000 TL ye toplayıp sonra 20.000 TL ye kelepir diye satan adam biliyorum ben... daha ne olsun...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Ne güzel gittim 98.000km'de motor aldım bilerek görerek..

ikinci el motor.. hakikaten problem.. isteyen alınsın üstüne isteyen alınmasın.. ikinci el motor işini ticarete dökmüş adamların büyük bi kısmında ticari ahlak kalmamış.

Kazalı motorları hurda parasına alıp, çıkma parçalarla 5000 TL ye toplayıp sonra 20.000 TL ye kelepir diye satan adam biliyorum ben... daha ne olsun...

aynen güzel arkadaşım ne çakallar var biz satmaya geldimi iş aman bir problem çıkmasın diye üzerine titrer eksiği gediği varsa tamamlar öyle satarız fakat bu çakal arkadaşlar her türlü dehlemeye bakar :) bizde iyi niyetli olduğumuz için inanırız sırf bunlardan dolayı 500 lük makinadan vazgeçip gidip sıfır cbf 150 aldım hiç olmazsa yavaş yavaş beni sorunsuz götürecek ve neresinde ne olduğunu bileceğim ...
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
145
TEbrik ederim örnek davranış, bu arada abes olmazsa siz kaça satmıştınız çok oldumu vereli ?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
işte motosiklet piyasasında bence idamı hakeden adamlar. bende GT250 R almak için bir sürü motora baktım. motorların neredeyse hepsi 5 bin km de 10 bin km deydi. baktıgım modellerde 2007 ve 2008 di. yani akıl var mantık var el arabası değil bu 3- 4 yaşında motorlar nasıl olurda 5 bin km de kalır? 10 taneden belki 1 i dogrudur. diğerlerinin hepsi dolandırıcı. ben bizzat kendim gittim baktım kazalı,şaseden kaynaklı, beyin problemli vs vs daha nelerini gördüm 5 bin km de =) şimdi açın bi bakın nekadar çok 4- 5 yaşında 5 binde hyosung gt 250 r var =) ben 2008 trafiğe çıkışlı aldım 16.500 küsürlerdeydi km si ve o 5 bin km liklerin hepsinden iyi durumdaydı =)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
o yüzden ne yapıyoruz tanımadık adamlardan motor almıyoruz bende 2. el almayı düşünüyorum motorcu arkadaş var sen motoru almaya giderken beni al temizse km önemli değil veya ben ayarlayayım diyor dandik motor almaz ya bana sen parayı ayarla gerisine karışma diyor eğr sizinde böyle arkadaşınız abiniz varsa ona danışın tanımadık adamla alış veriş yapmak sakıncalı sonra emekler boşa gidiyor
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
öyle fakat motorcu adamda seçici oluyor =) mesela ben özellikle karbüratörlü istedim bu yüzden 2007 ve 2008 baktım ve en güzel oldugunu düşündüğüm gri siyah rengini aradım bu yüzden kolay olmadı gidip görmek etmek vs =) e bir sürü gittiğim motorda pert çıkınca da artık giderken usta götürmek zor oldu kadrolu usta tutmak gerek bunun için =)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
O halde bir ilan da ben vereyim...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-600-rr-movistar-41320376/detay

Rize'de cıktığımız yaz büyük bir kaza yaptı. şasesi patlamıstı; kaynaklandı fakat belli olmuyor. komple çin malı grenajlar takıldı. Fakat satıcısı; kazasız boyasız deyip satmaya calısıyor. aklınızda olsun;
kazalıyken 2000 liraya alındı. 3600 lira masraf ile bu hale geldi ve 12000 liraya satıldı.
su an ki fiyatı görüyorsunuz :)
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
ben de geçen sene xciting 250i motorumu 27bin km de sattım bir hafta sonra baktım 7bin kmde eleman satışa çıkarmış:S
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Bu başlığın sürekli aktif olması lazım.Ahlaksızlıkların en büyüğü belki bu,hadi kuldan korkmuyolar.Allah'a nasıl hesap verecekler.Sadece ticari ahlak üzerine sure var Kuran'da...
Cehennemlik olacaklar iki kuruşluk menfaatları için yazıklar olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst