İŞTEEEE.....
HOŞGELDİN ARAMIZAAAA....
ALLAH TABİİKİ İLK ÖNCE KAZA BELA VERMESİN DİYELİM TABİİKİİ!!!
OLAY BUNDAN SONRA BAŞLIYOO...
BEN 2005'te bir çin malı kullanıyordum.. Sattım daha sonra,
CBR 125 aldım..
Oturduğum apartmanın bahçesine koydum bir güzel..
Yeni aldığım için
çalınma riski falan aklıma hiç gelmedi bilee...
Sadece 4. gün benim MOTOR uçtu gitti...

))))
ÇALDILAR
SONRA ben inat ettim gittim burgman aldım.. ONU ÇALDIRMADIM ALLAHA ŞÜKÜR

))
Dikkat et arkadaşim... ÇOK DİKKAT ET, aman hee, bağla motorunu, Kundakla sağını solunu
