- Katılım
- 4 Şub 2008
- Mesajlar
- 1,039
- Konu Yazar
- #1
-aşkıım
+ efendim canım
- hadi yatalım artık..
+ tamam aşkım.
- topiği kilitledin dimi
((8 Kişi Burada Takılıyor (3 Tanrı Misafiri ve 5 Utangaç Üye) ))
-
+ dağlın lan iki satır yalnız kalamıyacakmıyız karımızla
- aşkım kalk topikten tıkırtılar geliyoo..
+kedidir hanım kedi
Aşkım
-Ben sana küsüm
-Neden aşkım
-Bugün yazdığın 15 topicden 2sinde bana yorum yapmadın
-Ama aşkım hayvanlar aleminde bir öküz hakkında yorum yapmıştım sadece
-Olsun altınada yorum yapabilirdin
-Saçmalamaya başladın sen artık verengül
-Girip o postları editleyeceksin
-Ya bi git ya
-O zaman bu ilişki burda biter
-Düş yakamadan verengül
-Banlatcam seni
-Ben forumdan ayrılıyorum zaten
-İmzanı sil öle git
-Sende nickini değiştir
-Salak
-Manyak
-Akşam eve gelirken 2 ekmek al
-Olur
- bir bayan üyenin topiğine yazı yazıp göz kırpmışsın?
+ ama hayatım biz yöneticiler hep böyle yaparız. küçük bir uyarı yazısı yazıp göz kırparız.
- ben anlamam necati git editle onu! ..
alıntıdır
+ efendim canım
- hadi yatalım artık..
+ tamam aşkım.
- topiği kilitledin dimi
((8 Kişi Burada Takılıyor (3 Tanrı Misafiri ve 5 Utangaç Üye) ))
-
+ dağlın lan iki satır yalnız kalamıyacakmıyız karımızla
- aşkım kalk topikten tıkırtılar geliyoo..
+kedidir hanım kedi
Aşkım
-Ben sana küsüm
-Neden aşkım
-Bugün yazdığın 15 topicden 2sinde bana yorum yapmadın
-Ama aşkım hayvanlar aleminde bir öküz hakkında yorum yapmıştım sadece
-Olsun altınada yorum yapabilirdin
-Saçmalamaya başladın sen artık verengül
-Girip o postları editleyeceksin
-Ya bi git ya
-O zaman bu ilişki burda biter
-Düş yakamadan verengül
-Banlatcam seni
-Ben forumdan ayrılıyorum zaten
-İmzanı sil öle git
-Sende nickini değiştir
-Salak
-Manyak
-Akşam eve gelirken 2 ekmek al
-Olur
- bir bayan üyenin topiğine yazı yazıp göz kırpmışsın?
+ ama hayatım biz yöneticiler hep böyle yaparız. küçük bir uyarı yazısı yazıp göz kırparız.
- ben anlamam necati git editle onu! ..
alıntıdır